Цікаві факти
0

Що означають три ромби на емблемі компанії Міцубісі

Логотип компанії – це її обличчя, візитна картка та незаперечний ідентифікатор продукції. Кожна поважна фірма не тільки шукає оригінальний символ, який відрізнятиметься від інших. У логотипі часом втілюється ціла філософія, а його зовнішній вигляд може багато розповісти про історію компанії.

Під час створення майбутньої корпорації Mitsubishi Ятаро Івасакі потребував назви для неї. Традиційно кланові компанії (дзайбацу) отримували назву на честь прізвища засновника, яке з гордістю несуть багато автомобілів та мотоциклів японського виробництва. Однак історія Івасакі його розвитку вийшла за межі його сім’ї і виявилась трохи заплутаною.

Справа в тому, що початок кар’єри Ятаро-сана був нерозривно пов’язаний з могутнім кланом Тоса. Івасакі починав як співробітник їхньої компанії, а в 35 років орендував три судна в тому ж місці. Практично Тоса спонсурували розвиток його бізнесу. Івасакі був вдячний їм, і це почуття змусило його відмовитися від “кланової” назви. А назва Mitsubishi є прямим посиланням на герб компанії.

Виявляється, все не так просто. “Mitsu” у перекладі з японської означає “три”, а “Hishi” – китайський водяний горіх або солодкий болотник (лат. Eleōcharis dūlcis), вид осоки, який росте і в Японії. Яким чином тут зв’язані горіхи і пароплави? Перші судна Івасакі ходили під його сімейним прапором – три складені ромби, що символізують клубні болотниці. Герб родини Яманучі (яка входить до клану Тоса), яка допомагала Ятаро Івасакі на початку його бізнесу, складається з трьох дубових листків, з’єднаних у центрі стеблами.

Дійсно, цікаве зауваження. Чому ж тоді компанія називається не “Mitsuhishi”? Іноді японці замінюють звук [х] в середині слова на [б]. Таким чином, комбінація “mitsu” і “hishi” може звучати як “Mitsubishi”. Це може бути одним з пояснень до того, чому компанія прийняла саме таку назву.

Поєднавши ці два герби в один символ, засновник Mitsubishi створив той самий логотип, який зараз називають “три бриліанти”. Фірмовий знак також повинен був нагадувати гвинт корабля, і для більшої подібності в його центрі було додано невелике коло, що нагадує отвір, що з’єднує гвинт з ведучим валом.

Mitsubishi – рідкісний приклад компанії, яка практично не змінювала свій логотип протягом усього свого існування. Редизайн відбувався лише двічі. Перший оригінальний знак був незначно відредагований у 1914 році. Інтереси компанії вже не обмежувалися виключно суднами, і символ втратив коло в центрі, залишивши ромби без змін. З такою емблемою корпорація пережила важкі післявоєнні роки, коли її штучно розкололи, а потім об’єднали.

У 1964 році логотип був скоригований вдруге. Геометрична форма трьох бриліантів була змінена таким чином, щоб вони тепер вписувалися в рівносторонній трикутник. Лаконічний, виважений образ залишився нечутливим ні до часу, ні до моди. Він зберіг свою актуальність і зараз.

Подальші зміни не стосувалися безпосередньо символу: у 1985 році до нього додали назву бренду, а в 2001 році розширили його для підрозділу Mitsubishi Electric.

Бонус: чи знаєте ви, що на внутрішньому ринку фірмовий знак корпорації не містить власне символ? Тільки назву MITSUBISHI синім шрифтом. Утім, автомобілів це не стосується: три діаманти красуються на радіаторній решітці й донині.

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати про 8 логотипів автомобільних брендів, які можуть похвалитися цікавою історією походження

 

➡Підпишись на нас в – Google НОВИНИ, щоб отримувати більше цікавих новин про авто!

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню