Цікаві факти
0

Де насправді збирають автомобілі Volvo та чия це марка зараз

Історія початку шведського бренду не має коріння у світі автівок, а в підшипниках. Вже у 1911 році шведська компанія SKF зареєструвала назву “Вольво” для своїх продуктів, обравши цей термін за латинським “volvere”, що означає “котитися”.

Перший автомобіль легендарного автовиробника з’явився 14 квітня 1927 року. За його створенням стояли працівники SKF: інженер Густаф Ларсон та Ассар Габріельссон, відданий своїй справі продавець.

Під капотом чотирьохмісного кабріолету працював 2-літровий двигун потужністю 28 к. с., що дозволяв машині розвивати швидкість до 90 км/год.

Початково планували випустити перший автомобіль з цеху на день раніше, але через помилково зібрану коробку передач сталася нещасна пригода: на першому старті автомобіль раптом поїхав назад, а не вперед. На щастя, все обійшлося.

 

Після півстоліття марка з Швеції стала синонімом безпечного авто

У 90-х роках, ситуація з Volvo значно погіршилася. Щоб вижити, у 1999 році керівництво погодилося на викуп компанії американським Ford. Але у 2008 році сам американський концерн опинився в складному фінансовому становищі і вирішив відчужувати неліквідні активи, серед яких опинилися й шведські автомобілі.

Протягом майже двох років шукали покупця. У 2010 році “Вольво” нарешті знайшла нового власника і увійшла до складу китайського холдингу Zhejiang Geely. Цікаво, що Ford витратив на угоду 6,5 млрд доларів, тоді як китайському конгломерату Volvo Cars коштувала лише 1,8 млрд доларів.

З цією угодою “шведи” отримали практичну фінансову незалежність і можливість збільшити обсяг розробок. Geely, отримавши технології за гроші, не нав’язував своїх стратегій, що дозволило компанії відновити впливові позиції на різних ринках, зберігши відмінний образ, філософію та традиції бренду. Багато експертів вважають таке співробітництво еталонним для автомобільного світу, що схоже на приклад з Jaguar Land Rover, яка у 2008 році стала частиною індійської Tata Motors.

Де збирають «Вольво»

 

Щодо місця виробництва “Вольво”, заводи розташовані у кількох країнах. Основний завод Volvo та штаб-квартира знаходяться у Гетеборзі, Швеція. Ще одне велике виробництво розташоване у Генті, Бельгія. Мотори виготовляються в Шевді, Швеція. Кузовні деталі виготовляються в Улофстрем, також у Швеції.

Збірка автомобілів здійснюється в Малайзії (Куала-Лумпур), Індії (Бангалор). У 2013 році був відкритий завод у Ченду, де збирають автомобілі для китайського та американського ринків. Через рік було запущено виробництво в Даціні, також у Китаї. Мотори виготовляються у Китаї на заводі Чжанцзякоу.

З 2018 року Volvo отримує прописку на заводі в Південній Кароліні, що було відкрито як додатковий об’єкт для ринку США.

Факти з історії безпеки Volvo

  • На кінець 1950-х років припадає важливий етап в історії безпеки, пов’язаний з інженером Volvo, Нільсом Боліном. Саме в цей час він проводить серію експериментів з триточковим ременем безпеки. Відкриття виявилося важливим: виявлено, що людину в кріслі краще утримує ремінь, який перекинутий через плече до стегна, а не просто на рівні пояса. Цей метод утримання також виявився зручним у застібанні однією рукою. У 1957 році Швеція законодавчо затвердила використання ременів безпеки, і першими автомобілями, що були оснащені ними, стали Volvo Amazon (120) та PV 544.
  • У 1964 році Volvo проводить історичне тестування першого у світі дитячого крісла. Його розробляє професор Бертіль Олдман, який брав натхнення з форми сидінь космонавтів. Крісло спеціально розгортають проти напрямку руху, щоб розподілити навантаження у разі зіткнення. Також у той же період компанія проводить перший краш-тест з манекеном дитини. У 1972 році Volvo випускає перше в історії автомобілебудування дитяче крісло, а в 1978 році представляє перший бустер.
  • У 1970 році у шведській компанії Volvo був створений спеціальний відділ, який зосереджувався на дослідженні ДТП по всій країні. Фахівці цього відділу глибоко досліджували механіку аварій та причини отриманих травм, щоб зробити автомобілі ще безпечнішими для водіїв і пасажирів.
  • У 1986 році на автомобілях зі Швеції був вперше встановлений додатковий стоп-сигнал, розташований на рівні очей водіїв, що їдуть ззаду. Цей інноваційний крок дозволив зробити гальмування автомобіля більш помітним для інших учасників дорожнього руху, сприяючи підвищенню рівня безпеки на дорогах.
  • У 1994 році “Вольво” вперше встановлює бічні подушки безпеки. Надувні нейлонові мішки з’являються на моделі Volvo 850 як опція, вносячи значний вклад у підвищення безпеки пасажирів у випадку бічного зіткнення.

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати про маловідомі факти про головний армійський позашляховик США

 

➡Підпишись на нас в – Google НОВИНИ, щоб отримувати більше цікавих новин про авто!

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню