Новини
0

8 логотипів автомобільних брендів, які можуть похвалитися цікавою історією походження

Логотип компанії є одним з найважливіших елементів її функціонування та просування на ринку. Автомобільна сфера не стала винятком у цьому відношенні. Часто створення емблеми означає не лише вибір яскравого та запам’ятовуваного зображення або шрифту для назви бренду. Часто в цьому символі міститься особливий зміст, але не кожному відомо, що саме він означає. Пропоную вашій увазі 8 логотипів автомобільних брендів, які можуть похизуватися цікавою історією походження.

 

1. Mercedes-Benz

Зіркова емблема німецького бренду.

Одна з найвідоміших автомобільних емблем на планеті, яка належить концерну Mercedes-Benz, має досить просте розшифрування, оскільки вона зображує трипроменеву зірку. Вже понад століття компанія віддає перевагу вказувати на свої сфери інтересів – на суші, у небі і на воді.

 

2. BMW

Не всі правильно розшифровують цей логотип.

Серед громадськості існує досить популярна версія, що пояснює сенс логотипу BMW – як нібито це стилізоване зображення пропелера, яке має нагадувати про авіаційне минуле торгової марки. Насправді все набагато простіше: емблема демонструє біло-блакитні поля, які просто відображають повагу до родини BMW і федеральної землі Баварії, чий прапор має аналогічні кольори.

 

3. Audi

Виявляється, це відсилання до історії бренду.

Відомі чотири кільця є емблемою Audi і не випадково символізують один з ключових етапів у історії бренду. Мова йде про об’єднання чотирьох німецьких автомобільних компаній: Audi, DKW, Horch і Wanderer, які в 1932 році вирішили об’єднатися під спільним дахом концерну Auto Union.

 

4. Volkswagen

Той випадок, коли все геніальне - просто.

Емблема компанії Volkswagen відрізняється графічною простотою, але при цьому захоплюючою точністю у збереженні значень. Це через те, що логотип не просто стилізований павук, а великі літери двох німецьких слів “Volks” (народний) і “Wagen” (автомобіль), які і утворюють назву автомобільного виробника.

 

5. Subaru

Виявляється, у цієї емблеми подвійний сенс.

Навіть якщо логотип концерну Subaru виглядає так само, це не означає, що в ньому немає підтексту. На японській мові слово “субару” означає “шість зірок”. Однак є ще один додатковий зміст: під шістьма зірками також розуміється сузір’я Плеяд у Країні вранішнього сонця.

 

6. Citroen

Відсилання до історії успіху творця компанії.

Часто зовнішній вигляд логотипу Citroen сприймають як лапки або стрілки. Однак насправді у фірмовому знаку Citroen зображені зубці шевронного шестеренного колеса. Саме виробництво цих шестерень вже на початку ХХ століття стало першим успішним бізнесом підприємця Андре Сітроена.

 

7. Opel

Символ колись блискавичних гоночних перемог.

Блискавка на емблемі відомого бренду автомобілів, який походить з Рюссельсхайма, вперше з’явилася майже сто років тому, у 1930-х роках. Навіть тоді вона символізувала досягнення та рекорди гоночних автомобілів цього бренду, які вже стали частиною історії.

 

8. Lamborghini

Хто б міг подумати, що вся справа в гороскопі.

Над логотипом такого елітного виробника автомобілів, як Lamborghini, було висловлено безліч припущень і версій щодо того, чому там зображений саме бик. Але виявилося, що все досить прозаїчно, і це, мабуть, розчарувало деяких. Вся таємниця полягає в тому, що засновник компанії Ферруччо Ламборгіні, за знаком зодіаку, належав до Тельця, і він, з якихось невідомих причин, вирішив відобразити це у логотипі своєї фірми.

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати за що американці так люблять пікапи, і чому у нас вони не прижилися

 

➡Підпишись на нас в – Google НОВИНИ, щоб отримувати більше цікавих новин про авто!

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню