Цікаві факти
0

Чому водії вважали двигун ВАЗ-2103 від “Жигулів” найкращим

У народі зазвичай нарікають на автопром з часів радянської окупації України. Особливо, коли йдеться про автомобілі, що випускаються для звичайних людей. Радянські автомобілі були “відрами з гайками”. Проте, в історії промисловості були й позитивні моменти. Один із них можна спокійно віднести до бензинового двигуна ВАЗ-2103, який багато автолюбителів серед старшого покоління й сьогодні вважають хорошим.

Непоганий двигун

У 1966 році Мінавтопром СРСР уклав угоду про співпрацю з італійською автомобільною компанією Fiat. Завдяки цій співпраці у Радянському Союзі з’явився ВАЗ-2101 “Жигулі”. Основою для цієї моделі послужив італійський автомобіль Fiat 124. Пізніше на основі “розкішної” моделі того ж автомобіля – Fiat 125 були створені ще одні “Жигулі” – модель ВАЗ-2103. Серійне виробництво радянських седанів розпочалося у 1972 році.

Автомобіль був непоганим на ті часи

Автомобіль ВАЗ-2103 “Жигулі” був оснащений однойменним бензиновим двигуном – ВАЗ-2103. Цей агрегат мав робочий об’єм 1,5 літра і потужність 71 кінську силу. Радянський ВАЗ-2103 був створений на основі італійського агрегату FIAT-124. Проте радянський двигун мав кілька важливих відмінностей. Найсуттєвіша різниця полягала у двох аспектах. По-перше, у радянського двигуна була товща стінка блока циліндрів – 215,9 мм замість 207,1 мм у “італійця”. По-друге, у радянському двигуні було збільшено хід поршня порівняно з оригінальним мотором.

Досі працюють.

За що саме водії та механіки полюбляли його? В першу чергу за надійність. Двигун ВАЗ-2103 був доволі надійним, при цьому його було досить легко ремонтувати. Це частково пов’язано з тим, що 2103-й був короткохідним агрегатом. Він прослужив тривалий час і майже не зношувався. Агрегат не знав таких явищ, як  підвищена витрата мастила, навіть після значного пробігу. Масло в “Жигулях” змінювалося найчастіше строго за регламентом. Також двигун споживав всього 9 літрів на 100 км подорожі. При цьому “Жигулі” можна було заправляти бензином А-92.

Проблем із двигуном було не багато

Проте, це все одно радянське корито, як і майже вся продукція радянського автопрому. На жаль, Україна в часи радянської окупації, була позбавлена доступом до нормального розвитку, через що і страждали звичайні жителі, які не мали доступу до якісних речей.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати чим відрізнялися армійський і цивільний УАЗ-469

 

➡Підпишись на нас в – Google НОВИНИ, щоб отримувати більше цікавих новин про авто!

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню