Цікаві факти
0

Такі схожі і такі різні: чим відрізнялися армійський і цивільний УАЗ-469

Радянський вантажопасажирський автомобіль підвищеної прохідності УАЗ-469 – машина легендарна. Чи знали ви, що 469-му належить абсолютний світовий рекорд за місткістю? Свого часу в машину влізло 32 людини, а загальна маса пасажирів з водієм перевищила 1 900 кг, після чого УАЗ-469 зміг проїхати 10 кілометрів! Втім, сьогодні мова піде не про це, а про те, які насправді неочевидні відмінності були у цивільної та армійської збірки цих позашляховиків.

Мости УАЗ-469.

Звісно, принципових відмінностей між армійським УАЗ-469 (УАЗ-3151 після 1985 року) і цивільним УАЗ-469Б (УАЗ-31512) було небагато, але вони все-таки були. Передусім машини відрізнялися мостами. У армійської збірки 469-го вони були з колісними редукторами і подвійною передачею. У цивільної моделі – ведучі мости мали тільки одноступінчасту головну передачу і не були оснащені бічними редукторами. Ця відмінність призвела до різниці в дорожніх просвітах. УАЗ-469 знаходився від землі на 300 мм, а УАЗ-469Б лише на 220 мм. Іншою важливою відмінністю двох моделей була довжина карданних валів. У цивільної збірки вони були трохи довшими, ніж у армійської.

Відрізнялися довжиною карданні вали.

В іншому жодних принципових відмінностей у конструкції між 469 і 469Б не було. Однак, армійська збірка із заводу була кращою і в деякому сенсі дорожче “нафарширована”. Так, наприклад, армійській моделі 469 передбачався пусковий підігрівач. Він при потужності 3 кВт нагріває тосол до 40 градусів приблизно за 20 хвилин. У військовій моделі на випадок пошкоджень системи запалювання був так званий аварійний вібратор. Утім, побачити його можна було і на 469Б із безконтактним (електронним) запалюванням. Зрештою в 469-му було захисне екранування електроніки.

Пусковий підігрівач рідини.

При цьому важливо підкреслити, що більшість дрібних “ніштяків” була зовсім не обов’язковою і могла бути відсутня навіть на військових автомобіля. Багато компонентів 469 і 469Б були цілком замінні. Ба більше, значна частина “цікавинок” навіть на армійській машині з’явилася тільки після модернізації 1985 року, а деякі речі, як, наприклад, уже згаданий аварійний вібратор можна було побачити і на 469Б. Таким чином всі ключові відмінності двох моделей все-таки ховалися виключно під кузовом.

Аварійний вібратор запалювання УАЗ.

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати для чого в УАЗ-469 робили рівну підлогу вздовж усього автомобіля

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню