Техно
0

“Титанічний дрифт”: що витворяють капітани авіаносців забувши про розміри своїх кораблів

Коли вперше поглядаєш на спокійно стоячий або повільно пливучий авіаносець, виникає враження, ніби це машина надзвичайно повільна і незграбна. Чи можуть ці титани виконувати швидкі повороти і малювати на воді екзотичні фігури за допомогою пінного сліду? До здивування багатьох, авіаносці – це достатньо маневрені та швидкі кораблі. Звичайно ж, для своїх гігантських розмірів.

До розмірів треба звернути увагу. Людині, яка ніколи не була на авіаносці, може бути досить складно уявити, наскільки великі ці судна. Навіть не такі “титанічні” кораблі, як серія “Німіц”, мають середні розміри, порівнянні з 48 п’ятиповерховими будинками, розташованими поруч. При цьому авіаносець буде значно легший, ніж півсотні будинків. Для згаданої серії середня маса становить 105 тисяч тонн.

Варто відзначити, що точні повні цифри технічних характеристик американських авіаносців є строго секретною інформацією. Відомо достовірно, що під час бойової готовності кораблі ніколи не викладаються на 100%. Керівництво має право вичавлювати зі сталевих титанів усе до останнього лише у разі початку повномасштабної війни.

У першу чергу це стосується швидкості руху. Наприклад, середній показник швидкості серії “Німіц” становить 30 вузлів або 55,5 км/год. Для таких гігантів це вже досить багато. Однак відомі випадки, коли авіаносці “Німіц” розганялися до 78 км/год і навіть до 92 км/год. Точна максимальна швидкість залишається невідомою.

Зовсім інша справа – маневреність. Відомо, що авіаносці здатні (при необхідності) “дрейфувати”, демонструючи таким чином дивовижні повороти на “невеликій” площі – це добре відомо всім військовим країн. Однак, в межах “звичайної служби” американці не вдаються до таких речей. По-перше, тому що авіаносець у такі моменти піддається надмірним навантаженням. “Дрейфують” сталеві гіганти лише під час випробувань, коли авіаносець готують до введення в експлуатацію – це як останній тест на міцність. У всіх інших випадках капітан судна має право використовувати такий трюк лише для порятунку цінного корабля в бойових умовах.

 

Ось який поворот на швидкості може виконати авіаносець USS Abraham Lincoln:

А ось так вміє робити авіаносець USS Gerald R. Ford:

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати навіщо американцям стільки авіаносців, і чому вони будують лише великі

 

➡Підпишись на нас в – Google НОВИНИ, щоб отримувати більше цікавих новин про авто!

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню