Техно
0

Секрет фірми: чим займаються стюардеси, поки пасажири літака сплять

чим займаються стюардеси, поки пасажири літака сплять

У якийсь момент вночі на далекомагістральних рейсах пасажири все рідше звертаються по допомогу до бортпровідників. Через деякий час персонал літака гасить основне освітлення, залишаючи тільки чергові лампи. У салоні запанувала тиша, оскільки більшість пасажирів вирушає на найближчі 2-4 години в царство Морфея. Логічно припустити, що на цей час стюардеси фактично залишаються без основної роботи. Чим же займається персонал борту під час “тихої години”, коли більше не потрібно підносити громадянам напої та їжу?

 

1. Відпочинок

По-перше, в екіпажу є кімната відпочинку.
По-перше, в екіпажу є кімната відпочинку.

На борту пасажирського літака є спеціальні кімнати відпочинку, не доступні пасажирам. Одна така кімната призначена для бортпровідників. Інша для пілотів. Під час далекого перельоту персонал, що обслуговує пасажирів, також вирушає відпочивати. Само собою, “відновлюються” бортпровідники по черзі, позмінно. Деяким бортпровідникам не подобаються тісні купе, через що вони вважають за краще відпочивати у відкидних кріслах поруч із кухнею. Далеко не завжди персонал, що відпочиває, спить. Хтось слухає музику, хтось читає, хтось дивиться фільми або ще якось вбиває час і релаксує.

 

2. Прийом їжі

Нагодувавши пасажирів, їдять самі.
Нагодувавши пасажирів, їдять самі.

Коли бортпровідників перестають підкликати пасажири, самі стюардеси можуть поїсти. Також у цей час здійснюється годування пілотів. Якщо льотчики харчуються строго їжею авіаційної компанії, то бортпровідники можуть вживати в їжу що-небудь із домашнього. Стюардеси не дуже люблять “штатну” їжу, оскільки вона на більшості рейсів надмірно солона або жирна. У рідкісних випадках доїдають те, що так і не пішло пасажирам. Найчастіше така доля чекає на страви, що призначалися для першого класу.

 

3. “Тріскотня”

Найчастіше екіпажі щоразу формуються по новому.
Найчастіше екіпажі щоразу формуються по новому.

Як це не дивно, але бортпровідники обожнюють мило потеревенити! Для багатьох стане відкриттям, але в більшості випадків персонал борту не переходить з одного рейсу на інший усталеним колективом. Найчастіше команда бортпровідників щоразу формується заново. Тому більшість стюардес і стюардів один з одним не знайомі. У вільні години люди охоче розмовляють і часто легко знаходять спільну мову на професійному ґрунті. А як відомо – за гарною бесідою час летить непомітно!

 

4. Чергування

Чергування триває постійно.
Чергування триває постійно.

Відпочинок, їжа і милі бесіди – все це речі строго не обов’язкові. Коли пасажири відпочивають, бортпровідники все одно продовжують працювати. Хоча кількість турбот зі зрозумілих причин на кілька годин різко скорочується, обов’язків у персоналу все одно хоч відбавляй. Бортпровідники постійно стежать за авіаційним обладнанням, слухають підозрілі звуки (якщо такі з’являються), перевіряють вбиральні на предмет загального порядку і загоряння. Але найголовніше: раз на 30 хвилин хоча б один бортпровідник має пройти салоном і переконатися, що в пасажирів усе гаразд.

 

5. Підготовка

А ще потрібно підготуватися...
А ще потрібно підготуватися...

Коли пасажири знову прокинуться, їм потрібно буде розносити їжу та напої. До цього потрібно підготуватися. Тому приблизно за півгодини до ввімкнення освітлення бортпровідники починають готувати візки та посуд. Поки одні займаються “кухонними справами”, інші готують звітну документацію про політ, щоб після приземлення якнайшвидше здати всі справи та вирушити відпочивати до готелю.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати про Бомбовоз Її Величності – стратегічний бомбардувальник HP 80 VICTOR (відео)

➡Підпишись на нас в – Google НОВИНИ, щоб отримувати більше цікавих новин про авто!

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню