Цікаві факти
0

Які «фішки» були на машині фюрера Третього рейху Адольфа Гітлера

Коли автомобіліст купує машину на вторинному ринку, його дуже рідко цікавить особистість попереднього власника. Головне, щоб до машини власник ставився добре, а все інше не має значення. Але як бути, якщо твоєю новою-старою машиною володів Адольф Гітлер? Це, звичайно, жарт. Фюрер їздив однією машиною, і навряд чи вона колись опиниться на вторинному ринку у вашому місті. Але що це за такий автомобіль був?

Автомобіль створювався для чиновників.

Незважаючи на все своє «людожерство», вождь Третього рейху не був позбавлений деяких людських слабкостей, крім 30-річної уродженки Баварії Єви Браун. Однією з таких слабкостей, як часто буває у чоловіків, були автомобілі. Головним автомобілем Адольфа Гітлера був розкішний кабріолет представницького класу Mercedes-Benz 770K Grosser Offener Tourenwagen. Використовував такий не лише фюрер. Цю ж модель кабріолету використовували для поїздок Герман Герінг, рейхспрезидент Пауль фон Гінденбург, імператор Японії Хірохіто, останній імператор Німеччини Вільгельм II та Папа Римський Еудженіо Пачеллі та багато інших великих чиновників тієї епохи. Чого вже там, Mercedes-Benz 770K є одним із найвідоміших автомобілів цілої епохи.

Розкішний автомобіль.

Неофіційно Mercedes-Benz 770K називали також “Großer Mercedes”, що перекладається з німецької як “Великий Мерседес”. Розроблено машину в кінці 1920-х років в умовах жорсткої конкуренції між Mercedes-Benz і Maybach Zeppelin. Початок розробки кабріолету був пов’язаний з остаточним старінням Mercedes-Benz 630 та появою на ринку Maybach 12 з принципово новим на той момент двигуном. Створення нової машини зайняло два роки, після чого випуск налагодили у Штутгарт-Унтертюркхаймі. Вперше показали 770K на автосалоні у Парижі. З початку машина позиціонувалася як автомобіль для великого чиновництва.

Залишилися такі лічені одиниці.

Розкішний Mercedes-Benz 770K пережив два покоління. Перше W07 пішло на ринок в 1930 року. Друге покоління кабріолету W150 розробили у 1936 році. Протягом усієї своєї історії автомобіль та його дизайн кілька разів змінювався. Зокрема, змінювалися обриси та вигини кузова. Виробляли автомобілі штучно. З 1930 року по 1938 рік Mercedes-Benz випустила всього 119 кабріолетів 770K обох поколінь. До наших днів збереглися буквально штучні автомобілі цієї моделі. Більшість машин постраждали ще в роки Другої світової війни. Окремі кабріолети 770K можна побачити у музеях Канади, США, Німеччини та Іспанії.

Машини для диктатора.

Що ж до технічних характеристик, то «Великий Мерседес» був 5-місним 4-дверним автомобілем. Машина могла бути як у кузові з відкидним верхом – фаетон, так і у кузові лімузин. Колісна формула всіх автомобілів – 4х2. Трансмісія була механічною. Спочатку з трьома ступенями. Потім із п’ятьма. Габарити W07 становили 5600х1840х1830 мм при колісній базі 3750 мм. Габарити W150 – 6000х2100х1900 мм при колісній базі 3880 мм. Важили автомобілі 2.7 та 3.4 тонни відповідно. У рух приводилися 7.7-літровим рядним 9-циліндровим двигуном l8 на 230 к.с.

Авто було добре броньоване

Автомобіль Гітлера був надійно броньований з усіх боків. З заднього боку встановлена найтовстіша бронепластина. Вікна у Mercedes-Benz 770K були броньовані. Для свого часу машина для Гітлера мала один з найкращих показників захисту від балістичних пошкоджень. Броня 700K робилася за індивідуальними проєктами. Єдине незахищене місце – це верхня частина авто.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати навіщо німецьким військам знадобилися мотоциклетні війська на війні

Advertisement
Теги: , , ,

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню