Напевно кожен хоча б у кіно бачив розкішні американські вантажівки далекобійників, позаду кабіни яких встановлено житловий модуль. Очевидно, що розширене ліжко-місце в тягач додано не заради краси, а заради зручності. Однак, наскільки довго в такому модулі можна жити? Чи здатен далекобійник обходитися без традиційного житла хоча б кілька місяців?
На одному популярному англомовному інтернет-майданчику “питання-відповідь” чимало американських далекобійників писали про те, що вони здатні обходитися без звичайного (нормального) житла багато місяців, проводячи майже весь час або весь час в житловому модулі своєї фури. Щоправда, багато хто при цьому зазначив, що навіть за умови хорошого просторого житлового модуля зі всілякими благами цивілізації на кшталт душу і туалету вони все одно вважають за краще час від часу відпочивати в придорожніх мотелях. Усе-таки життя в модулі, нехай і найкомфортнішому – це вимушений захід. Так само багато американських далекобійників писали про те, що поєднують основну роботу і заробіток рантьє, здаючи в найм квартиру або будинок, що залишилися порожніми. Таке собі можуть дозволити далеко не всі, оскільки у багатьох все-таки є родичі: дружина, діти, літні батьки.
Житлові модулі в фурах американських водіїв-далекобійників можуть мати вкрай привабливий вигляд, і багато хто з трудяг справді пишуть на форумах про те, що здатні прожити 3-4, рідше 5 місяців, поневіряючись між кабіною машини і ліжком у мотелі. Однак, про проживання в такому режимі роками не йдеться. При цьому самі ж американці зізнаються в тому, що навіть найзручніший модуль – це все одно постійний дискомфорт як фізичний, так і суто психологічний. Перебуваючи цілодобово в дорозі, час від часу хочеться залишити дорожню смугу і опинитися десь ще, змінити обстановку.
Також варто розуміти, що наявність житлового модуля в американській фурі – аж ніяк не обов’язкова умова. Багато машин далекобійників у США мало чим відрізняються від тих, що використовуються в Старому Світі, в Європі, зокрема в Україні. Нерідко весь “модуль” – це невелике ліжкомісце. Цілком очевидно, що такі далекобійники навіть у США прив’язані до інфраструктури мотелів і стоянок, хоча значну частину часу вони змушені спати в салоні. У будь-якому разі перебувати тривалий час у машині не представляється фізично можливим. Тож можна сказати, що блиск і розмаїття сучасних житлових модулів для вантажних машин має винятково оманливий вигляд.
Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб подивитись як американські далекобійники облаштовують свій побут