Цікаві факти
0

«Радянський тюнінг»: навіщо раніше свердлили отвори в автомобільних поршнях

Багато автомобілістів чули про те, що за часів Радянського Союзу в поршнях двигуна водії навіщось проробляли отвори. Деякі автомобілісти роблять так до цього дня. Навіщо потрібен подібний тюнінг і чи не завдає він шкоди двигуну транспортного засобу? Не менш важливим є питання і про те, чи варто подібне робити з поршнями сучасних двигунів?

Все, що потрібно, просвердлять на заводі.

Отже, яких тільки оповідань на просторах інтернету про свердління поршнів не ходить. З упевненістю можна сказати, що робити так радянські автомобілісти почали десь наприкінці 1970-х років. Не виключено, що такий спосіб автомобільного тюнінгу практикувався і в інших країнах. А ось про призначення отворів у юбках поршнів ходить безліч міфів. Тут тобі і покращення тепловіддачі, і покращення змащення поршнів, і підвищення потужності двигуна. Все перераховане (і ще багато іншого) – помилка.

Найчастіше свердління поршнів до добра не доводить.

Насправді юбку автомобільних поршнів свердлили (а деякі продовжують робити це й донині) з однією єдиною метою – покращення продування двигуна. Причому робилося подібне лише у старих 2-тактних двигунах. Вважалося, що покращення продування підвищує ресурс силового агрегату. Ось тільки правильно зробити отвори могли лише деякі майстри, тому що для цього потрібно не тільки добре знати пристрій мотора і резонаторів, а й непогано розбиратися в газодинаміці, хоча б на рівні інститутського курсу.

Поршень може легко відколотися.

Сьогодні деякі автомобілісти продовжують свердлити будь-які поршні. Проте робити цього особливого сенсу немає. Більше того, навіть правильно просвердлена юбка поршня стає вразливішою до навантажень за рахунок скорочення площі. Порушення заводського балансу в конструкції поршня загрожує посиленням вібрації. Чим сильнішим є порушення балансу – тим значнішими стають вібрації. Як результат, прискорюється та посилюється зношування колінвала та вкладишів. Крім того, отвори в поршні швидше за все знизять потужність силової установки, так як частина енергії буде перетворюватися на ту саму вібрацію.

Заводську конфігурацію не варто порушувати.

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати про плюси та мінуси вирізання каталізатора замість його заміни

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню