Кольчуга із дерев’яних намистин, накинута на водійське сидіння – дитячий спогад про всіх, народжених у в часи радянської окупації України. Такі «пристрої» широко використовувалися всюди, і з роками вони не втратили своєї популярності – до сьогодні їх можна зустріти в багатьох таксі та інших автомобілях, де водій проводить багато часу за кермом. Що ж робить їх так улюбленими?
Дерев’яна оббивка на сидінні – це справжня старовина і непоправний дискомфорт в сучасному світі високотехнологічних і добре обладнаних автомобілів. Для чого нам цей релікт, коли багато моделей вже мають масаж та охолодження? Пора вже змінити платівку і перестати користуватися дідівськими лайфхаками, чи не так? А ось же користуються, досі купують і ставлять цю “штуку” на сидіння, причому на старих Жигулях вона трапляється нітрохи не рідше, ніж на новенькому Mercedes. А в чому суть то?
![](https://autostrike.com.ua/wp-content/uploads/2023/07/2-7.jpg)
Для початку варто розібратися з основним призначенням цього складного, але екологічного обладнання. Накидка потрібна не для масажу і не для комфорту, як про це багато хто думає, оскільки якийсь “ефект” від його застосування виникає лише у малої частини населення, та й то – в одному, часто дуже різному місці спини. Філейна частина від цього “приладдя” рідко відчуває позитивні емоції. Можна, мабуть, лише про одну “тактильну” особливість говорити: в далекій дорозі спина дійсно затікає трохи менше. Але це, швидше, вторинна опція.
Веселить думка модників, які вважають, що цей аксесуар потрібен для запобігання складок на одязі. Розчарую: що штани, що піджаки з сорочками мнуться тільки сильніше, тож деревинки тут швидше погіршать ситуацію, ніж допоможуть. Те ж саме можна сказати і шанувальникам теорії лікування/запобігання різних чоловічих недуг: недотягує еко-масажер до потрібної точки. Ну в класичному виконанні – так уже точно.
![](https://autostrike.com.ua/wp-content/uploads/2023/07/1-8.jpg)
Ключовим призначенням дерев’яної накидки було і залишається створення прошарку між оздобленням крісла і спиною/п’ятою точкою водія, щоб останні потіли настільки сильно. І зі своїм завданням вона справляється куди краще, ніж кондиціонер і вентиляція крісел.
Остання так і взагалі визнана доволі шкідливою опцією, особливо з урахуванням постійного використання, а система охолодження салону так просто туди не додуває – немає прямого дефлектора, спрямованого в потрібну точку. А ось “деревинки” дають змогу уникнути “кіл” на кріслі в спекотний день, зберегти оздоблення, та й одяг від величезних плям.
![](https://autostrike.com.ua/wp-content/uploads/2023/07/3-7.jpg)
Досвідчені водії, яким неприємно сидіти в калюжі або належить виходити з машини, не соромляться користуватися перевіреним методом, який довів свою продуктивність, тож подібні аксесуари дотепер продають і в автомагазинах, і на маркетплейсах, що, своєю чергою, свідчить про їхню високу популярність. Нікому непотрібне продавати не будуть.
![](https://autostrike.com.ua/wp-content/uploads/2023/07/4-4.jpg)
Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати навіщо досвідчені водії возять із собою знаменитий бальзам “Зірочка”
➡Підпишись на нас в – Google НОВИНИ, щоб отримувати більше цікавих новин про авто!