Цікаві факти
0

Навіщо автолюбителі навмисно переливають масло в двигун

Часто буває, що досвідчені водії або механіки спеціально доливають зайве мастило під час його заміни, щоб рівень на щупі перевищував максимальну позначку (MAX). Це явище, зустрічається не тільки серед автолюбителів, але й серед професіоналів, які працюють на автосервісах. У цій статті розповімо, чому вони приймають таку стратегію та які цілі вони переслідують цими діями.

Справа в тому, що кожен двигун витрачає певну кількість моторного масла, хоча у різних двигунів ця кількість може варіюватися. Мастило проникає до камер згоряння та виходить разом із вихлопними газами та системою вентиляції картера. Поміркуйте самі: якби поршневі кільця не пропускали нічого, то верхнє завжди б працювало насухо. Це призводить до швидкого зношування та непрацездатності, оскільки двигун не може витримати тривале та інтенсивне навантаження. Звідси мораль:  незначні переливи мастила не є критичними, але все залежить від того, наскільки суттєво перевищений рівень масла.

Навіть якщо рівень масла перевищує максимальну позначку на щупі, скажімо, на п’ять міліметрів, не треба хвилюватись. У картері залишається достатня відстань до колінвала, тому двигун не зазнає негативних наслідків. Більше того, якщо двигун також витрачає більше масла, з часом все вирівняється. Вам просто знадобиться рідше перевіряти рівень масла під капотом. Це, до речі, одна з причин, чому автосервіси застосовують такий підхід. Вони добре розуміють, які двигуни мають вищу або нижчу витрату масла.

Далі продовжуємо. Витрата масла також залежить від стилю водіння. Тому власники потужних спортивних автомобілів також можуть навмисно завищувати рівень масла. Тут справа не тільки у витраті на чад. Під час гальмування з високої швидкості перед вхідним віражем масло в картері може відливати, що може призвести до масляного голодування. Це безпосередньо веде до поломки дорогих двигунів. Деякі виробники навіть встановлюють спеціальні протипереливні перегородки, так звані нервюри, щоб уникнути цього ефекту. Проте, не будемо глибоко розглядати цю тему, оскільки вона заслуговує окремого матеріалу.

Якщо повернутися до загальних ТЗ, то в переважній більшості випадків перелив мастила може мати негативний вплив. Надлишкове мастило може попадати на колінвал під час роботи двигуна. Це призводить до утворення масляного туману в картері, який може бути засмоктаний у систему вентиляції. Як результат, дросельний вузол та компресор з інтеркулером можуть забруднюватися. Це може призводити до проблем, таких як нерівномірна робота двигуна на холостих обертах.

Варто зазначити, що видалення надлишку мастила повинно бути виконане обережно. Якщо, наприклад, відкрутити пробку піддона, може бути видалено набагато більше мастила, ніж потрібно. Щоб уникнути такої ситуації, рекомендується використовувати тонкий шланг і шприц для відкачування “рідини” через щуп. Це дозволить контролювати процес та точно видалити лише надлишок мастила без ризику видалення занадто багато.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати навіщо досвідчені водії кладуть під колеса поліетиленові пакети

 

➡Підпишись на нас в – Google НОВИНИ, щоб отримувати більше цікавих новин про авто!

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню