Цікаві факти
0

Чому в США не вигідно ремонтувати машину, а краще відразу її віддати на звалище

Дуже часто доводиться чути про те, що в США нібито є цілі звалища, заповнені ледь не новенькими автомобілями. Мовляв, американці не рідко банально викидають автівки замість того, щоб їх ремонтувати. Та чи так це насправді?

Автозвалищ у США справді вистачає...

Не потрібно думати, що американці не ремонтують автомобілі. Лагодять, звісно, і самі, і в майстернях. Однак, ситуації, коли зламаної машини простіше позбутися, ніж намагатися її врятувати зусиллями ремонтників, справді широко поширені. Особливо серед представників так званого “середнього класу”, які заробляють досить багато для того, щоб перекрити купівлю машини за пару-трійку місяців. До речі, в цьому їм готові допомогти автосалони і банки, які пропонують у США досить багатий букет кредитних і лізингових послуг.

Як насправді і майстерень!

Але як же купівля машини може бути вигіднішою за ремонт? Насправді все досить просто. По-перше, американський бізнес авторемонту – це штука вкрай специфічна. По-друге, капітальний ремонт автомобіля в США ну дуже дорогий. Запчастини в доларах там коштують майже стільки ж, скільки і в Україні. Однак робота майстрів з низки причин обходиться помітно дорожче. Втім, високі ціни на послуги ремонтників – це навіть не півбіди. Щоб зрозуміти, в чому справа, доведеться зануритися в специфіку.

Великі мережеві майстерні займатися капітальним ремонтом не люблять.

Ринок автомобільного ремонту в США ділиться на три сегменти. Перший – це “new car dealer” або обслуговування нових автомобілів з гарантією. Тут і полагодять все що потрібно, і поміняють. Щоправда, є маленьке “але”. Багатство сервісу і гарантії залежить від гаманця клієнта. Виклав за машину добру пачку “вічнозелених” – будь готовий отримати в сервісі не тільки ремонт, а й масаж п’яток. Чи потрібно говорити про те, що ставлення до покупців бюджетних авто не настільки привітне?

Складним і відповідальним ремонтом в основному займаються мужики з маленьких приватних СТО.

Другий сегмент – це великі мережі СТО. Найдоречніше порівняти їх із ресторанами швидкого харчування. Тут вас швидко і ситно “нагодують”, але про здоров’я ніхто піклуватися не буде. Великі ремонтні компанії охоче займаються обслуговуванням і легким ремонтом. Прибрати подряпину, поміняти “розхідники” та рідини? Легко! Але щойно мова заходить про щось капітальне, то такі СТО або відмовляються від проведення подібних робіт, або виставляють просто астрономічні ціни за свої послуги. Чому? Тому що капітальний ремонт – це завжди невиправданий ризик (для компанії), непотрібний головний біль і великі витрати часу. Для бізнесу набагато вигідніше “полагодити” 10 машин, помінявши їм фільтри і масло, ніж мучитися з однією “капіталкою”.

Часто виходить так, що ремонт дійсно не вигідний.

Третій сегмент – це приватні СТО. Такі майстерні зазвичай відкривають колишні рядові співробітники великих мереж СТО. Подібних майстерень багато. У деяких містах вони чи не на кожному кроці. Однак, людей у кожній такій майстерні працює мало, обладнання здебільшого найдешевше, а тому і строки виконання роботи можуть бути вельми затягнутими. При цьому незважаючи на кількість приватних майстерень, знайти вільну може бути непросто. Ці хлопці на відміну від великих мереж беруться за будь-яку роботу і найскладніший ремонт.

Продавці авто завжди раді громадянам.

Таким чином середньостатистичний американець, зламавши улюблену “ластівку”, нерідко опиняється перед важким вибором: платити за капітальний ремонт у тричі дорожче, чекати, поки звільниться приватна майстерня, або просто купити нову машину. Для багатьох останній вибір виявляється найкращим, оскільки в США автомобіль ще потрібніший, ніж в Україні. Зокрема тому, що в Америці не так добре розвинена система громадського транспорту порівняно з Європою. Тим більше, що зламаний або битий автомобіль американці аж ніяк не викидають, а продають якій-небудь страховій компанії. Останні скуповують авто головним чином для подальшого розбирання на запчастини. До речі, машини, що лежать на звалищах у США, не нічийні. Майже завжди це звалища, що належать СТО, які використовують цей “металобрухт” як донорів запчастин.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати про квартири на колесах, або як американські далекобійники облаштовують свій побут

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню