Цікаві факти
0

Чому раніше у КрАЗів кабіни були дерев’яними, коли у решти вантажівок – з металу

Чому раніше у КрАЗів кабіни були дерев’яними, коли у решти вантажівок з металу

Вантажівки КрАЗ зайвих представлень не потребують. Ті, хто добре знає ці машини, повинні пам’ятати про те, що перші серії кабін робили з дерев’яних брусів. Зустрічалися такі вантажівки до 1993 року. Виникає питання, чому у КрАЗа кабіна була дерев’яною, тоді як у решти радянських вантажівок вона була металевою?

Дерев'яна кабіна трималася довго.

Сталева кабіна у КрАЗа з’явилася 1978 року на 250-ій моделі. Незважаючи на це, машини з дерев’яними кабінами, обшитими металом, продовжували випускати. Існує прекрасна легенда про те, що оскільки більшість цих вантажівок йшло на роботи в Сибір, то дерев’яна кабіна їм була на випадок надзвичайної зупинки в умовах суворого клімату. Нібито кабіну можна було розібрати на дрова та спалити для обігріву себе та автомобільного двигуна, щоб протриматися до прибуття допомоги. Головна проблема цієї легенди в тому, що дров із кабіни вийде не так уже й багато, якщо потрібно протриматися, скажімо, добу.

Для роботи у непростих умовах.

Насправді причина проста – банальна економія. Сама по собі дерев’яна кабіна для вантажівки не є чимось дивовижним. Абсолютно всі ранні вантажівки мали дерев’яні кабіни. А далі постає питання про переоснащення виробництва. Коли лінія працює, модернізувати її не так просто, а найголовніше – недешево, навіть якщо йдеться, здавалося б, про таку дрібницю, як кабіна.

Не можна просто так взяти і модернізувати.

Заради справедливості варто відзначити, розробка останніх не така проста. Наприклад, над розробкою кабіни 250-го КрАЗу запрошували працювати фахівців та дизайнерів з інших підприємств, бо своїх на той час завод не мав. Надалі необхідно було переоснастити виробничу лінію новими штампами. Останні для заводу також робилися фахівцями з інших підприємств, про що свідчить розповідь начальника бюро кабін КОЕ Євгена Ширшонкова. За його словами, нова кабіна створювалася дуже болісно.

Старі кабіни не такі вже й погані.

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати про «ведмедку» і для чого між колесами машини потрібний такий дивний механізм

Advertisement
Теги: , ,

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню