1930-ті стали переломними в автомобілебудуванні – виробники машин звернули увагу на аеродинаміку і відмовилися від вже традиційної форми, коли машини виглядали, як цегла. У моду увійшли машини з вигнутими лініями кузова. І саме в той час з’явилися так звані фастбеки.

Один із популярних екземплярів того часу – Dubonnet Xenia Coupé. Одна з яскравих деталей цієї машини – трикутні крихітні двері багажника. А двері автомобіля з’їжджають під час відчинення вбік.

Цей автомобіль став одним із перших у такому кузові. Щось спільне у нього є з винищувачем. А інтер’єр салону цього автомобіля такий же футуристичний, як і його зовнішність. Силует автомобіля заслуговує на захоплення.

У 1930-х фастбеки – машини з похилою задньою частиною кузова – на дорогах стали з’являтися все частіше. Автовиробники вирішили, що нова форма кузова позитивним чином впливає на аеродинаміку авто – повітряні потоки плавно опускалися з кузова. У компанії GM вперше застосували кузов фастбек на автомобілі Pierce-Arrow і Cadillac.


Коли бачиш автомобіль Cadillac, випущений 80 років тому, розумієш, що інтер’єр у нього крутіший, ніж у сучасного.

У ті ж роки фастбеки прийшли і в Європу, і свою версію автомобіля в революційному кузові представив Mercedes-Benz. Автомобіль вийшов більш ніж елегантним. Одна з перших машин мала такий вигляд:

У серійне виробництво вийшов ось такий варіант

З таким ось крутим плавником.

Однак, щойно на ринок фастбеків прийшли французи, як вони вразили світ незвичністю, помпезністю і граціозністю своїх авто.

Одна з найкрасивіших машин – Delage – мала ось такий вигляд.


Але з появою хетчбеків автомобілі в кузові фастбек з доріг зникли. Але останнім часом вони все частіше повертаються, вражаючи поціновувачів своєю елегантністю.
Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати про «п’ятірку» автомобілів, які з’явилися на світ завдяки кризі та дефіциту