Поворотні сигнали – невід’ємна частина автомобіля, без якої його складно уявити. Проте, так було не завжди. Історія появи поворотників сягає ще початку минулого століття, і в першому своєму виконанні вони мали зовсім інший вигляд.
Перші поворотники
Батьком самої концепції використання поворотників можна вважати Персі Дугласа-Гамільтона, інженера зі США. У 1907 році він першим в історії подав заявку в патентне бюро на пристрій, який мав вказувати напрямок повороту автомобіля. Щоправда, сучасна людина навряд чи зможе одразу сказати, що це і для чого необхідно.
![](https://autostrike.com.ua/wp-content/uploads/2023/04/2-16.jpg)
Щось, що хоча б віддалено нагадує сучасний поворотник, було винайдено в 1925 році. Як сигнал повороту використовувалася електрична лампочка, а автором винаходу був Едгар Вальц-молодший. Він навіть запатентував свій винахід, розраховуючи продати його виробникам автомобілів. На жаль, його зусиль ніхто не оцінив. На той момент і без електричних поворотників усі добре обходилися.
![](https://autostrike.com.ua/wp-content/uploads/2023/04/3-16.jpg)
Все змінилося після того, як у 1939 році закінчився отриманий на електричні поворотники патент. Щойно це сталося, компанія Buick одразу ж узяла на озброєння цю ідею, яка виявилася потрібною і корисною. Того ж року електричними сигналами повороту був оснащений Buick Roadmaster. Поворотниками укомплектували задню оптику, а через рік передню. Спочатку для управління ними використовувався спеціальний перемикач, розміщений на передній стійці. Потім його замінили спеціальною системою, яка вимикає поворотники після того, як кермо повертається в нульове положення.
![](https://autostrike.com.ua/wp-content/uploads/2023/04/4-12.jpg)
Сучасні поворотні сигнали
Після закінчення Другої світової війни електричні сигнали повороту почали впроваджувати і на території Європи. Спочатку, за аналогією з покажчиками повороту зі Сполучених Штатів, передні були білого кольору, а задні – червоного. У експертів подібна конструкція викликала великі сумніви в її безпеці. Здалеку їх можна було сплутати зі стоп-сигналами або габаритами. Тому наприкінці 1950-х років від уряду стали вимагати змінити колір поворотних вогнів.
![](https://autostrike.com.ua/wp-content/uploads/2023/04/5-10.jpg)
Завдяки багаторічним зусиллям у 1967 році вдалося домогтися від ООН припису використовувати спереду поворотні вогні білого або жовтого кольору, а ззаду тільки жовтого.
![](https://autostrike.com.ua/wp-content/uploads/2023/04/6-9.jpg)
У Сполучених Штатах же вирішили, що доказів підвищеної небезпеки при використанні червоних поворотників немає, і дозволили крім жовтого кольору для задніх поворотних вогнів використовувати червоний. Цим скористалися виробники, які вважають за краще встановлювати червоні вогні, щоб заощадити на процесі виробництва.
![](https://autostrike.com.ua/wp-content/uploads/2023/04/7-7.jpg)
Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати для чого в машині встановлено ручку на стелі ліворуч від водія