Лайфхаки
0

Як за 100 гривень збільшити потужність двигуна і знизити витрату палива

Згодом будь-який автомобіль втрачає частину “табуна” і починає поглинати більше палива. Щойно проблема доходить до апогею, власник починає довгий шлях сервісами, де миють бак, чистять форсунки, налаштовують дросель, але віз з місця не рухається. А скринька-то просто відкривається, та ще й своїми руками. Як саме, розповідаємо в цій статті.

Реве, жере і не їде? Знайома всім власникам старих авто ситуація, коли проблему можна трактувати від дрібниці до перебирання двигуна. Тут більше від чесності того, хто трактує, залежить, ніж від реального стану справ. Однак це все лірика, а перед нами дилема: автомобіль почав витрачати помітно більше пального, мотор працює шумно, але колишнього припливу адреналіну немає. Ніби за бампер хтось тримає.

Назви хоч задирами в циліндрах, хоч пробитою прокладкою – повірять і здадуть у ремонт: технічна грамота серед автолюбителів сьогодні – рідкість. А байки про “свого майстра” – доля щасливчиків або досвідчених водіїв, до того ж, з урахуванням непростих часів і цін, які постійно зростають, – вельми нестабільна, плаваюча доля. Тут навіть звинувачувати нема за що, якщо вже говорити відверто. Дієвий метод за фактом один: вчити теорію і починати з малого. У нашому випадку – особливо дієвий, тому що в трьох випадках із чотирьох проблема вирішується за 100 грн і 15 хв.

Подібні проблеми найчастіше пов’язані з датчиком масової витрати повітря, який зазвичай розташовується відразу за корпусом повітряного фільтра і є невід’ємною частиною сучасних ТЗ. Не треба плутати з “лямбдою”, він призначений для оцінки кількості повітря, що надходить у ДВЗ. І датчик цей іноді виглядає вкрай втомленим.

Бруд, пил і волога, що так чи інакше потрапляють на датчик масової витрати повітря, прямо впливають на його роботу. Якщо він забруднений і забитий, мотор починає “багатити”, тобто переливати пальне, оскільки повітря подається менше норми. У підсумку двигун втрачає потужність, отримуючи більше палива, ніж належить. Якщо ми говоримо про бензиновий двигун, правильність руху думки можуть підтвердити свічки: вони покриваються чорним нагаром.

Основні елементи датчика – дві платинові нитки, що нагріваються струмом. У процесі прокачування повітря на ниточках утворюється нагар, який і заважає датчику подавати правильніші дані в блок управління, а дроселю – формувати коректну паливно-повітряну суміш. Отже, датчик можна або замінити, що вельми і вельми накладно, або просто почистити. Чим?

Очищувачем карбюратора, спиртом або будь-якою іншою технічною “рідиною”, що є під рукою. Терти і застосовувати силу не варто, хіба трохи допомогти ватною паличкою. Після – гарненько просушити. Ефект відчується миттєво: автомобіль веселіше і швидше поїде, витрата впаде, а коні повернуться під капот. Скільки коштує операція? У сервісі – 400 грн А п’ятничним вечором на парковці сміливо вкладемося в 100 грн. А якщо в багажнику валяється WD-40, а у ванній лежить упаковка ватних паличок – то і взагалі безкоштовно.

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати чому після заміни масла в коробці передач автомобіль перестає їхати

 

➡Підпишись на нас в – Google НОВИНИ, щоб отримувати більше цікавих новин про авто!

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню