Лайфхаки
0

Чому після заміни масла в коробці передач автомобіль перестає їхати

Оскільки новий автомобіль зараз для переважної більшості – недозволена розкіш, українці стали приділяти набагато більше уваги ремонту та обслуговуванню наявних “ластівок”. Почали навіть масло в коробці передач міняти! І з’ясовувати на власному досвіді, що часом після такої нехитрої процедури машина перестає їхати. А чому таке може відбуватися і як цього уникнути, пояснюємо в цій статті.

Розмови про необхідність заміни мастила в коробці передач тривають роками: прихильників вистачає і в однієї, і в іншої позиції. Спочатку ворожнечу породили самі ж автовиробники, стверджуючи, що мастило залито “на весь термін служби”. Ну, маркетинг же чистої води – не оновлюйте рідини, не обслуговуйте агрегати, а відразу, мовляв, купуйте свіжу машину.

Безумовно, масло в коробці передач міняти потрібно, причому досить часто: кожні 60 000 – 80 000 км залежно від моделі трансмісії. Але після цієї операції можуть виникнути несправності: машина не їде, реве, ледве рушає, а часом і взагалі не відгукується на команди водія. То, може, не варто було нічого не міняти? “Не ламається – не чіпай”?

Та ні, просто таку процедуру потрібно проводити не у “дядька Васі” в гаражі, не у жвавих середньоазіатських хлопців за три копійки, а в нормальній майстерні, де розуміють, з чим мають справу. Адже заміна масла в коробці – це не злив/залив. Все набагато складніше.

 

Насамперед слід чітко розібратися зі складом, якому належить працювати у вузлі наступні 60 000 – 80 000 км. Хто б що не розповідав, кожен агрегат розрахований на спеціальну ATF, яка часто не передбачає аналогів. Залив що є? Коробка в кращому разі відразу почне смикати під час перемикання передач, а в гіршому – “зжере” сама себе. І тоді замість продовження терміну служби трансмісії отримаємо п’ятизначний рахунок за ремонт.

Другий важливий аргумент – фільтри. У деяких “автоматах” їх аж два, причому знайти їм аналог вкрай складно. Але міняти треба обов’язково, адже після довгих років роботи у важких міських умовах, фільтрувальні елементи наглухо забиті брудом, а промити їх неможливо. А такий процес не входить у “дешеву заміну мастила”, оскільки доводиться знімати піддон. До речі, є коробки передач, де піддон одноразовий і не передбачає повторного використання. Тому викликаючи “найкращу ціну”, потрібно запитувати вартість робіт на конкретний автомобіль.

І наостанок: якісна заміна мастила в коробці передач передбачає не тільки розбирання, а й подальшу збірку. Ось так новина, так? Зайвих болтиків, прокладочок і гумових ущільнювачів немає і бути не може. Якщо за мануалом покладено герметик, треба класти, а якщо ні – то не треба. “Про всяк випадок” у цьому разі не працює.

А ось “загублена” або “забута” прокладка призведе до того, що тиск масла в коробці буде недостатнім, вона просто відмовиться перемикатися, а машина – їхати. У трьох випадках із чотирьох низькокваліфікований майстер просто забуває поставити все на свої місця, замінити витратні матеріали і далі за списком. І саме ця зневага в тандемі з недбалістю стають справжньою причиною некоректної роботи вузла, а не нова ATF.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати 4 фатальні помилки під час заміни мастила, які здатні угробити двигун

➡Підпишись на нас в – Google НОВИНИ, щоб отримувати більше цікавих новин про авто!

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню