Лайфхаки
0

4 фатальні помилки під час заміни мастила, які здатні угробити двигун

Здавалося б, що може бути простіше, ніж замінити масло в улюбленій “ластівці”? Раз-два і готово! Але насправді все не так просто. Існує кілька по-справжньому фатальних помилок, які під час заміни мастильного матеріалу роблять навіть досвідчені автомобілісти. Найчастіше допускають їх навіть не через незнання, а через неуважність або через поспіх. Отже, чому ж потрібно приділяти в процесі заміни підвищену увагу?

 

1. “Компот”

Змішувати не рекомендується.

Перша і найбільш поширена помилка серед автомобілістів-початківців. Деякі чомусь забувають про те, що категорично заборонено змішувати різні мастила. Найчастіше громадяни роблять цю помилку не під час повної заміни, а за необхідності підлити мастила. Проблема в тому, що кожне масло містить власний набір присадок і добавок. Змішування різних субстанцій загрожує тим, що мастильний матеріал втратить свої корисні властивості. Крім того, змішування нерідко призводить до утворення небезпечного осаду. У разі нагальної потреби, коли інших варіантів немає, можна додавати синтетичне мастило в напівсинтетичне, і напівсинтетичне в мінеральне. Інші комбінації – заборонені.

 

2. Недолив або перелив

Масло має бути в рівень.

Ще дві вельми популярні помилки. Навряд чи хоч комусь із автомобілістів потрібно пояснювати, чим небезпечний недолив мастильного матеріалу. І все ж нагадаємо, що нестача масла призводить до прискореного зносу рухомих елементів двигуна. Як результат – швидке зниження ресурсу силової установки і швидка поломка. Закінчитися все може капітальним ремонтом мотора, який є однією з найдорожчих послуг на сьогоднішній день. Куди менш очевидна небезпека переливу мастила. На жаль, маслом не зіпсуєш тільки кашу. А ось двигун дуже навіть може зламатися! Перелив загрожує утворенням потьоків, нагару, закоксовування поршнів, видавлюванням сальників. Крім того, у разі переливу є ризик потрапляння масла у випускний колектор.

 

3. Постійний “підлив” замість заміни

Іноді потрібно міняти повністю.

У питанні повної заміни мастила серед автомобілістів існує одна надзвичайно небезпечна помилка. Зводиться вона до того, що якщо постійно підливати свіже мастило, то міняти повністю мастильний матеріал начебто, як і немає ніякої потреби… Насправді це не так. Насправді під час заливання відбувається змішування старої і нового мастила, внаслідок чого останнє одразу ж втрачає частину своїх корисних властивостей. Крім того, якщо не міняти мастило повністю, то в ньому накопичуватиметься дедалі більше нагару, найдрібнішої металевої стружки, твердих частинок та іншого сміття, що знижує ефективність роботи масла. Позбутися значної частини шкідливих відкладень дозволяє тільки повна заміна.

 

4. “Правила до букви”

Краще частіше, ніж рідше

Зрештою, ще одна поширена помилка під час заміни моторного мастила – це добуквенне дотримання встановленого регламенту. Тут важливо розуміти: встановлений у інструкції з експлуатації регламент заміни моторного мастила – це не стільки жорсткі правила, скільки рекомендації. Цілком ймовірно, що міняти мастильний матеріал доведеться помітно частіше, ніж зазначено в “чарівній книжці”. А все тому, що в реальному житті машина зазнає значно більших навантажень і змушена працювати в доволі агресивному середовищі. Тому якщо регламент говорить міняти мастило кожні 10-20 тисяч км, то можна сміливо скорочувати цю цифру в 1.5-2 рази. У середньому при щоденному використанні автомобіля рекомендується міняти мастило не рідше ніж кожні 7-10 тисяч.

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати як делікатно вирішити проблему з іржавою гайкою, яку не вдається відкрутити

 

➡Підпишись на нас в – Google НОВИНИ, щоб отримувати більше цікавих новин про авто!

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню