Цікаві факти
0

Передньопривідна вантажівка ЛуАЗ-23021, яку не запустили в серійне виробництво

Це була спроба заводу зробити міську вантажівку, уніфіковану з ЛуАЗ-13021.

У 1991 році ЛуАЗ розпочав виробництво вантажної версії базового позашляховика моделі 1302, яка отримала індекс 13021. Модифікація відрізнялася подовженою колісною базою та наявністю рами з лонжеронами відкритого перетину замість несучого кузова. Через 10 років, у 2001 році, Луцький автомобільний завод показав прототип спрощеної вантажівки.

Спрощена версія практично не відрізнялася зовні від звичайної. Дослідний екземпляр отримав індекс ЛуАЗ-23021 та зовні відрізнявся хіба що шинами з дорожнім протектором. Основні зміни ховалися подалі від сторонніх очей.

Технічні зміни: Найважливішою відмінністю стала відмова від повного приводу на користь переднього. Оскільки передбачалося використовувати такі вантажівки тільки у міських умовах, то повнопривідна трансмісія тут була б зайвою.

 

  • Якщо немає повного приводу, то можна позбутися і традиційної луазовської підвіски і колісних редукторів. Тому спереду встановили підвіску типу “МакФерсон”, а ззаду нерозрізний міст на листових ресорах. Дорожній просвіт знизився з 280 до 200 мм.
  • Під капотом розмістився двигун ВАЗ-2103 робочим об’ємом 1,5 літра і потужністю 72 к.с. Крім цього застосували рейкове кермове управління від задньопривідних «Жигулів».

Доля проекту: На жаль, у серійне виробництво ЛуАЗ-23021 не було запущено. Причини не розкриваються: швидше за все маркетологи заводу вважали, що така невелика передньопривідна вантажівка не зможе конкурувати з ГАЗелями та Соболями.

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати про 5 радянських автомобілів, які продавали в Європу, але були недоступні жителям СРСР

Advertisement
Теги: ,

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню