Усі ми прекрасно знаємо, для чого в салоні автомобіля на стелі розташовані ручки, якими активно користуються пасажири. Правильно – для того, щоб банально триматися в різких поворотах і під час їзди бездоріжжям. Але навіщо аналогічна ручка в деяких авто передбачена з боку водія?
Згідно з Правилами дорожнього руху, водій повинен триматися за кермо обома руками, що так чи інакше допомагає йому не випадати з крісла ні на горбах, ні в запальних віражах. Сприяє цьому і ремінь безпеки, що утримує тіло водія під час маневрів і в ході экстренного гальмування.
То навіщо тоді, питається, шоферу стельова ручка? Тим більше, що на неї не повісиш сумочку або вішалку з костюмом, як це практикується з іншими аналогічними ручками в салоні. Вони не тільки заважатимуть керуванню машиною, а й закриватимуть огляд.
Насправді варіантів використання шоферської ручки кілька. Наприклад, на великих позашляховиках і у вантажівках вона виконує роль помічника, що дає змогу залізти водієві в кабіну. Вхопитися за неї, до речі, зручно і за необхідності покинути салон – погодьтеся, так буде набагато легше, ніж просто вистрибувати з автомобіля.
Крім того, доволі часто автовиробники інтегрують сюди футляри для окулярів. Так, не дуже зручне для окулярів розташування, але звикнути при бажанні можна.
А ще наявність ручки з боку водія пояснюється оптимізацією виробничих процесів. Якщо по-простому, то автобудівникам набагато простіше, а головне – дешевше повісити ручку або той самий тримач окулярів, ніж клепати елементи оздоблення салону окремо для автомобілів, призначених для різних ринків, які можуть різнитися не тільки комплектаціями і переліком оснащення, а й розташуванням рульового колеса.
Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати що буде з автоматичною коробкою передач, якщо увімкнути “задню” на повному ходу