Цікаві факти
0

Для чого деякі автомобільні колеса мають одразу два ніпелі

Якщо більшість українських автомобілістів повідомити про те, що бувають колеса з двома ніпелями, то вони не так здивуються, як поставлять головне питання: навіщо таке «щастя» потрібне в принципі? Виглядає як якесь «балівство» та непотрібне ускладнення конструкції колеса. Однак, насправді все не так просто.

Ніпель не обов'язково один.

Більшість людей звикла до того, що у будь-якого автомобільного, мотоциклетного чи велосипедного колеса є лише один єдиний ніпель. Очевидно, що одного клапана з головою вистачає для того, щоб при необхідності спускати колесо або навпаки, наповнювати його повітрям. Проте, бувають колеса із двома ніпелями. Така конструкція аж ніяк не є якоюсь надмірністю. Насправді це хитре технічне рішення, яке з низки причин не знайшло широкого застосування.

Два ніпелі – добре.

Так, деякий час тому ряд виробників покришок активно просував ідею двокамерних коліс. Передбачалося, що подвійна камера підвищить надійність автомобільного колеса, а також дозволить продовжувати рух навіть тоді, коли нижня зовнішня камера була пробита і втратила повітря. Віддалено дана конструкція нагадувала надувний матрац із незалежними один від одного відсіками. Відзначилися виробництвом двокамерних шин насамперед компанії Goodyear та Bridgestone. Вважалося, що такі шини знайдуть широке застосування на ринку позашляховиків. Правда, з появою та розповсюдженням безкамерних покришок, всі ці ідеї стали не актуальними.

Використовується у гоночних авто.

Колеса з двома ніпелями знайшли широке застосування в автоспорті, насамперед у швидкісних перегонах. Причому у випадку зі спортом порожнина для повітря в колесі лише одна. Зате два ніпелі дозволяють підключати відразу два насоси, прискорюючи цим процес накачування. Крім того, поки один ніпель використовується для накачування, другий ніпель можна використовувати для перевірки тиску в шині. Таке технологічне рішення іноді використовують і тюнери у цілком звичайних “допрацьованих” автомобілях. Щоправда, у цивільному секторі автопрому, два ніпелі – це не більше, ніж «понти».

У перегонах все не як у людей.

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати для чого на автомобільних шинах роблять кольорові смуги

Advertisement
Теги: , ,

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню