Цікаві факти
0

5 радянських автомобілів, які продавали в Європу, але були недоступні жителям СРСР

5 радянських автомобілів, які продавали в Європу, але були недоступні жителям СРСР

Радянський автопром начебто й працював непоганими темпами, але на кожного громадянина автомобілів все одно не вистачало. Однак це зовсім не означає, що в СРСР не робили автомобілі ще й на експорт. Причому нерідко відбувалося так, що машини для іноземного споживача на внутрішній ринок СРСР не потрапляли взагалі, і жителі країни про існування деяких з них навіть не знали. До вашої уваги «п’ятірка» радянських автомобілів, які продавалися лише за кордоном.

1. Lada 1300 ES

Таку експортну копійку могли придбати англійці.

Заради справедливості, слід уточнити, що дана модель не є такою вже й унікальною. По суті, Lada 1300 ES є експортною модифікацією легендарної «копійки». Поставляли автомобіль на ринок Великобританії. Lada 1300 ES мала низку особливостей, які її оснастили: праве кермо, оригінальне колірне оформлення кузова, а також вініловий дах. Крім того, експортна модель має антикорозійну обробку і покращений дизайн салону.

 

2. Lada Nova

Злегка змінена модифікація знайомої моделі.

Автомобілі типу 2107 часто експортували до країн капіталістичного світу під індексом NOVA. Правда, на відміну від тієї ж Lada 1300 ES, дана машина, по суті, не зазнала серйозних змін, а інша назва є просто маркетинговим ходом. Проте за кордон постачали все-таки дещо модифіковану машину – вийшла у певному вигляді спортивна версія, з новими обвісом, заднім антикрилом та заднім бампером. А ось з технічних характеристик автомобіль змін не отримав.

 

3. Lada Niva Plein Soleil

Рідкісна модель Ниви для французького споживача.

Модель Lada Niva Plein Soleil у радянській літературі називається у дещо обробленому перекладі – «Промінь Сонця», хоча дослівно він швидше звучатиме як «повний сонця». Ця експортна модифікація знаменитої Niva вироблялася для французького ринку. Саме для їхнього споживача була зрізана задня частина даху. Щоправда, це спричинило зниження жорсткості кузова, але вже самі французи додатково його посилювали.

 

4. Lada Natasha

Радянський кабріолет, котрий у СРСР практично ніхто й не бачив.

Мабуть, найяскравішим прикладом радянських експортних автомобілів типу «кабріолет» є дітище радянсько-бельгійського проєкту, відоме як Lada Natasha. По суті, машина є модифікацією звичайної вісімки. Проте історія цього автомобіля виявилася недовгою, адже почалася на кінці існування Радянського Союзу. Так, машини було презентовано у 1990 році, а дрібносерійне виробництво розпочали з 1991. До розвалу СРСР встигли випустити лише 456 екземплярів кабріолетів від ВАЗ. Проте навіть сьогодні їх можна купити за бажання, і мала серія в цьому перешкодою не виявилася.

 

5. UAZ By Martorelly

Легендарний УАЗ у італійському виконанні.

Не обділив радянський експорт і сонячну Італію. У цьому випадку цей процес пов’язаний із братами Марторелі – гонщиками, які одного разу вирішили взяти радянський ГАЗ для ралі. Вони повірили в потенціал радянського автопрому та вирішили налагодити їхню реалізацію в Італії. Вибір ліг на легендарний УАЗік, на який для експортної модифікації встановлювали дизельні мотори потужністю від 76 до 112 к.с. Крім того, UAZ By Martorelly відрізнявся яскравими відтінками фарбування, наявністю гідропідсилювача керма, і навіть зручнішими сидіннями в салоні.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати як у Радянському Союзі копіювали машини західного виробництва

Advertisement
Теги: , , ,

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню