Багато автовласників стикалися з неприємною проблемою – нерівно працюючим двигуном. А її головна підступність у тому, що причин такої напасті може бути величезна кількість.
Нестійка робота бензинового мотора може фіксуватися і тільки під час прогрівання, і виключно “на гарячу”, і під час натискання на педаль газу, і взагалі в будь-яких режимах. Найчастіше винуватцем такої поведінки двигуна стає або якийсь із датчиків, що вийшов з ладу, або “фокуси” системи запалювання. Зламаний датчик зазвичай виявляють без додаткових “танців з бубнами”: до машини на СТО підключають діагностичний комп’ютер, і програма швиденько виявляє “слабку ланку”. Замінили – поїхали.
![](https://autostrike.com.ua/wp-content/uploads/2023/06/9-5.jpg)
Коли ж із датчиками все нормально, підозра падає на систему запалювання. Зазвичай для початку йдуть тупим, але дієвим шляхом – міняють свічки. Не допомогло? Ось тут-то і починається “засідка”. Котушки, високовольтні дроти, наконечники свічок запалювання – у потенційних винуватців одразу купа деталей. Основна проблема з електрикою – її постійне бажання потекти не туди, куди треба. І коли це відбувається, ми говоримо про коротке замикання, інакше іменоване як “пробій”.
Виявити ініціатора клопоту за допомогою комп’ютерної діагностики найчастіше можна лише приблизно: “чудить” ось такий-то циліндр двигуна. А на якій саме ділянці електричного кола, що до нього веде, мають місце зазначені “чудеса”, сказати буває складно. Замикає “не туди” в проводі? Або в свічковому наконечнику? Або у високовольтній котушці “пробій” спостерігається?
Такого роду дилему електрики часом вирішують за рахунок власника автомобіля: пропонують йому по черзі придбати дроти, наконечники, котушку, які потрапили під підозру… У підсумку у водія на руках залишається кілька нових, але абсолютно не потрібних йому запчастин.
![](https://autostrike.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/1-3.jpg)
Але просунуті ремонтники вміють економити гроші клієнта. Для цього застосовується простий лайфхак, заснований на тому факті, що силікон не проводить електрику і вважається хорошим ізолятором. Припустимо, під підозру потрапив високовольтний дріт. Беремо і обробляємо його силіконовим спреєм – хоч мастилом, хоч відновником еластичності гумок дверей на цій же основі, неважливо. А потім запускаємо мотор.
Якщо перебої в його роботі зникли – отже, ми знайшли “шкідника” – шляхом його тимчасової електричної ізоляції від навколишнього світу за допомогою “силіконки”. У разі, коли перебої нікуди не поділися, обробляємо нашим диво-спреєм наступний компонент системи запалювання. Знову запускаємо мотор і дивимося на результат. Виявлена за таким алгоритмом неробоча деталь замінюється (тільки вона одна!), і нестабільна поведінка двигуна відходить у минуле.
Метод робочий, але вимагає застереження: електроізолюючі властивості силіконового покриття дуже недовговічні – хвилин 30 максимум. Після закінчення цього терміну його плівка сходить з обробленої поверхні завдяки своїй високій плинності. Саме тому “вилікувати” назавжди проблему із запалюванням з її допомогою не вийде.
Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати як правильно прикурити авто від іншої машини або акумулятора: кроки та поради
➡Підпишись на нас в – Google НОВИНИ, щоб отримувати більше цікавих новин про авто!