Сучасні автомобілі оснащені розвиненою і складною електронікою, яка повністю залежить від справності джерела електроживлення. Саме з цієї причини будь-яке зняття акумуляторної батареї в сучасній машині неминуче закінчується скиданням налаштувань до заводських у всіх блоках, що здійснюють управління різноманітними системами. Ситуація особливо неприємна тим, що багато хто з цих блоків керують далеко не допоміжними, необов’язковими системами в справі експлуатації транспортного засобу.
Наприклад, сучасні автоматичні коробки перемикання передач з часом адаптуються за манерою їзди та особливостями керування конкретного автомобіліста. Скидання налаштувань до заводських внаслідок відключення АКБ змушує коробку “вчиться” заново, що не найкращим чином позначається на динаміці, економності та безпеці транспортного засобу. Втім, навіть скидання налаштувань у допоміжних системах навряд чи додасть радості в життя автомобіліста. Чого варте одне тільки “обвалення” будь-якої сучасної мультимедійної системи з усім різноманіттям налаштувань звучання. І якщо з налаштуваннями додаткових систем автомобіліст легко впорається самостійно, то скидання налаштувань у деяких ключових блоках може потребувати допомоги фахівця.
Тому під час експлуатації сучасного автомобіля краще не допускати скидання блокових конфігурацій у принципі. Однак, як бути в ситуації, коли акумулятор все-таки потрібно зняти? Наприклад, для зарядки, заміни або виконання інших ремонтних робіт? Відповідь насправді проста – забезпечити автомобіль тимчасовим альтернативним джерелом електроживлення. Іншими словами, перед відключенням основного акумулятора до автомобіля потрібно просто під’єднати резервний. Найпростіший спосіб – це живити автомобіль від іншої машини за допомогою відповідних проводів-крокодилів. Однак, такий спосіб не підійде для випадків, коли машину без акумулятора потрібно залишити надовго.
Як тимчасову заміну штатному акумулятору можна використовувати 9-вольтну батарейку. Само собою, крім самої батарейки, знадобиться пристрій-перехідник для під’єднання джерела живлення до клем. Варто також враховувати, що вистачить такої батарейки лише на нетривалий час. Якщо машину потрібно залишити без акумулятора на кілька діб, краще використовувати невеликий акумулятор. Наприклад, для цих цілей підійдуть так звані “пауербанки”. Також резервну батарею можна самостійно змайструвати з акумулятора від джерела для безперебійного живлення для ПК. Само собою, завести автомобіль від таких джерел енергії не вийде. Однак, щоб зберегти виставлені в блоках налаштування їх більш, ніж достатньо.
Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати яким насправді має бути рівень мастила на щупі