Традиційно осінню та весною утворюються довжелезні черги на шиномонтажах. А що важливо пам’ятати, збираючись на “перевзування”, розповідаємо в цій статті.
Сезонний шиномонтаж – стандартний захід, що відбувається в житті середньостатистичного українського водія двічі на рік. Не мудруючи лукаво, для більшості весь процес полягає в перетягуванні шин і очікуванні в черзі. Адже все інше – справа рук майстра, який самостійно розбирається, куди там спрямована гума, скільки потрібно вантажів на кожен диск та який тиск виставляти.

“Ну що там складного? – запитає автовласник. – Зняв, надів, накачав!” Однак у “перевзуванні” автомобіля – як, зрештою, і в будь-якій іншій справі – є свої тонкощі, які треба знати, щоб потім не видирати останнє волосся з потилиці. Знати саме автовласникові. Бо тільки він несе повну відповідальність за технічний стан свого транспортного засобу.

Про балансування, наприклад, сказано вже багато – воно потрібне і навіть необхідне. При цьому мало хто пам’ятає про ніпелі – ті самі гумки, що потрібні для підкачки шин. Якщо по розуму, то вони одноразові, тобто потребують заміни під час кожного шиномонтажу. Однак зрізати і вклеювати нові – це втрата дорогоцінного часу для майстра і зайві витрати для автовласника. А тому – чарівне “ще походить”, і по всьому.

Складність у тому, що без розбортування ніпель ніяк не поміняти: він одягається на диск із внутрішнього боку. Тому якщо він виходить з ладу, доводиться їхати в сервіс. А лопається він досить часто: мода на низький профіль і сходження асфальту разом зі снігом навесні роблять свою справу. І в Україні довше двох років він не служить – навіть на високих шинах позашляховика. Але ж ніпель за фактом є запобіжником, який має тріснути сам, але вберегти шину від грижі.

Тож краще, дотримуючись “інструкції”, поміняти і забути. Нерви цілішими будуть, та й насос не доведеться щодня з багажника виймати. Лише потрібно витратити зайві півгодини і заскочити в магазин за новими ніпелями або попросити майстра, щоб він сам їх замінив при наявності. Так, доведеться доплатити, але не більше 50 грн за колесо. І ця дрібна операція підвищить шанси від’їздити весь сезон без проблем і додаткових, куди більш відчутних витрат.
Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати що категорично не можна робити на шиномонтажі під час весняного перевзування коліс