Лайфхаки
0

Про яку дешеву, але дуже важливу процедуру забувають водії під час шиномонтажу

Традиційно осінню та весною утворюються довжелезні черги на шиномонтажах. А що важливо пам’ятати, збираючись на “перевзування”, розповідаємо в цій статті.

Сезонний шиномонтаж – стандартний захід, що відбувається в житті середньостатистичного українського водія двічі на рік. Не мудруючи лукаво, для більшості весь процес полягає в перетягуванні шин і очікуванні в черзі. Адже все інше – справа рук майстра, який самостійно розбирається, куди там спрямована гума, скільки потрібно вантажів на кожен диск та який тиск виставляти.

“Ну що там складного? – запитає автовласник. – Зняв, надів, накачав!” Однак у “перевзуванні” автомобіля – як, зрештою, і в будь-якій іншій справі – є свої тонкощі, які треба знати, щоб потім не видирати останнє волосся з потилиці. Знати саме автовласникові. Бо тільки він несе повну відповідальність за технічний стан свого транспортного засобу.

Про балансування, наприклад, сказано вже багато – воно потрібне і навіть необхідне. При цьому мало хто пам’ятає про ніпелі – ті самі гумки, що потрібні для підкачки шин. Якщо по розуму, то вони одноразові, тобто потребують заміни під час кожного шиномонтажу. Однак зрізати і вклеювати нові – це втрата дорогоцінного часу для майстра і зайві витрати для автовласника. А тому – чарівне “ще походить”, і по всьому.

Складність у тому, що без розбортування ніпель ніяк не поміняти: він одягається на диск із внутрішнього боку. Тому якщо він виходить з ладу, доводиться їхати в сервіс. А лопається він досить часто: мода на низький профіль і сходження асфальту разом зі снігом навесні роблять свою справу. І в Україні довше двох років він не служить – навіть на високих шинах позашляховика. Але ж ніпель за фактом є запобіжником, який має тріснути сам, але вберегти шину від грижі.

Тож краще, дотримуючись “інструкції”, поміняти і забути. Нерви цілішими будуть, та й насос не доведеться щодня з багажника виймати. Лише потрібно витратити зайві півгодини і заскочити в магазин за новими ніпелями або попросити майстра, щоб він сам їх замінив при наявності. Так, доведеться доплатити, але не більше 50 грн за колесо. І ця дрібна операція підвищить шанси від’їздити весь сезон без проблем і додаткових, куди більш відчутних витрат.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати що категорично не можна робити на шиномонтажі під час весняного перевзування коліс

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню