Лайфхаки
0

Повний привід: чому досвідчені водії відмовляють від нього новачків

Повний привід має безліч переваг. Досвідчені водії, які вже встигли посидіти за кермом повнопривідного автомобіля, швидше за все, скажуть, що ніколи більше не пересядуть ні на задній, ні на передній. Однак, ці ж автомобілісти з високою ймовірністю першими ж викрикують про те, що AWD і 4WD – це привід не для всіх, і новачкові слід почати з чогось простіше.

До 1980-х років повний привід асоціювався строго зі спеціальними машинами.

Складно уявити, що ще на початку 1980-х років повний привід у машинобудуванні асоціювався виключно з всюдиходами та вантажними автомобілями. Першими масово ставити 4WD на “цивільні” моделі автомобілів стали хлопці з компанії Audi. Виявилося, що повний привід дозволяє забезпечити найефективніше використання потужності двигуна у будь-якому режимі руху. Крім того, повний привід зумів забезпечити машинам більшу стійкість під час проходження віражів.

Повний привід має низку серйозних переваг.

Повний привід має набір серйозних переваг. Вже одна тільки підвищена прохідність такої машини повністю окупає необхідність установки AWD або 4WD в певних умовах. Машина на повному приводі стартує без пробуксовування коліс, такі автомобілі мають підвищену динаміку відносно машин з іншими типами приводу. При цьому було б помилкою сприймати 4х4 як панацею будь-якої проблеми. Дуже багато в керуванні машиною з повним приводом залежить від стану шин, а також професійних здібностей автомобіліста у сфері керування транспортним засобом.

Великій машині – великий привід.

При цьому повний привід має й низку серйозних недоліків, які можуть відштовхнути від нього автомобілістів-новачків. При тому, що 4х4 вбирає гідність двох інших приводів, керувати такою машиною в складних умовах вкрай не просто. Машини з повним приводом за певних умов можуть легко втрачати стійкість. Вийти із заносу на повному приводі може бути вкрай складно, особливо для недосвідченого автомобіліста, не здатного оперативно реагувати на екстремальну ситуацію, що стрімко змінюється.

Існують свої недоліки.

Крім загальних претензій до складності використання та експлуатації в екстремальних умовах, є і суто «побутові» недоліки повного приводу. Даний тип приводу набагато важчий, трансмісія при цьому сильно шумить, витрата палива щодо інших типів приводу вища. Багато 4х4 не відрізняються високою надійністю, при цьому можуть похвалитися досить дорогим ремонтом навіть у разі незначної поломки.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати чому «Запорожець» мав підвищену прохідність

Advertisement
Теги: , , ,

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню