Лайфхаки
0

Поширена помилка водіїв, яка призводить до неочікуваного обриву ременя ГРМ

Несподіваний обрив ременя ГРМ — це пошкодження, якого бояться всі автолюбителі без винятку. Проте від цього абсолютно ніхто не застрахований. Погано для водіїв те, що дуже часто ремінь обривається не через якісь природні причини, а через помилки, допущені автомобілістом під час експлуатації транспортного засобу.

У міру зношування ременя ГРМ, знижується і граничне навантаження, яке може витримати без наслідків цей найважливіший елемент авто. Припущення, що навантаження, яке впливає на ремінь при їзді, завжди однакове — помилкове. Воно весь час змінюється і погано те, що навантаження на ремінь може змінюватися просто спонтанно. Подібні ситуації дуже небезпечні, але оминути їх стороною не вдасться, тому що основна їхня частина відбувається при звичайному експлуатуванні машини.

Наприклад, якщо різко натиснути на педаль акселератора, то на ремінь ГРМ діятиме потужне ударне навантаження. Будь-яке перемикання на підвищену передачу – сильний удар по ременю. Істотне навантаження на ремінь лягає і при пробуксуванні або, коли двигун глохне. Спроби завести автомобіль шляхом розгойдування або, використавши при цьому трос – також відбивається на ремені ГРМ. Крім іншого, ремінь може обриватися, якщо почала підклинювати помпа або ролик дуже сильно натягнутий.

Варто зрозуміти, що чим гірший стан ременя ГРМ, тим вища ймовірність того, що ремінь обірветься. Якщо він сильно зношений, то навіть через найменше навантаження ремінь може обірватися. Щоб цього не сталося, ремінь необхідно замінити згідно з регламентом. Виробники радять робити заміну кожні 70-80 тис. км. пробігу автомобіля. Але насправді, якщо авто експлуатують у суворих кліматичних умовах, то можна замінити його і раніше за встановлений термін.

Виходить, що ігнорування заміни і є основною помилкою, через яку водій може зіткнутися з таким пошкодженням, як обрив ременя газорозподільного механізму в найбільш невідповідний час. Не можна забувати про те, що в середньому ремінь ГРМ може обриватися і на пробігу в 50-55 тис. км, тому що після досягнення такого пробігу матеріал з якого він виготовлений вже зноситься. Краще замінити ремінь раніше за встановлений термін і бути впевненим, що обриву не відбудеться в найбільш невідповідний момент і не доведеться потім проводити ремонт або заміну двигуна.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати коли міняти ремінь ГРМ і що потрібно знати про ремені газорозподільного механізму

Advertisement
Теги: , , , ,

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню