Лайфхаки
0

Навіщо хитрі водії кладуть магніт у бачок із гальмівною рідиною

Наші моторизовані громадяни часто придумують дуже оригінальні рішення, реально здатні позбавити від найрізноманітніших проблем. І це особливо актуально, якщо врахувати, що ціни на ремонт і запчастини постійно зростають. Наприклад, останнім часом водії почали занурювати в бак із “гальмівною рідиною” звичайний магніт. Про те, як він може допомогти, розповідаємо в цій статті.

Зазвичай неодимові магніти розміщують у бачках гідропідсилювача керма або охолоджувальної рідини. Вони вловлюють металеву стружку, яка з часом з’являється в гідропідсилювачі керма або антифризі. Такі прийоми вже не новина і багато громадян ними успішно користуються. Але деякі водії пішли далі і стали робити подібне з гальмівною системою.

Тут зазначимо: спосіб цей далеко не новаторський. Автомобільні інженери почали застосовувати його ще в 90-х роках. Скажімо, магніти зустрічаються в бачках таких машин, як Chrysler Voyager і Audi A6. Але придумані вони для іншого.

Візьмемо “німця”. У нього є так званий геркон (герметизований магнітокерований контакт). Це пристрій із двома феромагнітами, поміщеними в скляну колбу. Використовують конструкцію для того, щоб визначати рівень рідини. Якщо механізм несправний, він починає брехати, а контрольний зумер пищати. Мовляв, витік “гальмівної рідини”. Та й магніти з часом кришаться. Від потрапляння уламків у систему рятує тільки колба. Тому за нею треба стежити.

А ось мета, так би мовити, народного способу – зловити на магніт, як на вудку, дрібний металевий пил. Адже його в системі з роками накопичується чимало. Особливо якщо автомобіль старий і за ним не дуже-то й стежили.

Почнемо з того, що сама по собі “гальмівна рідина” гідроскопічна і активно вбирає вологу. Згодом вміст води збільшується, від чого система забруднюється, а на внутрішніх поверхнях трубок з’являється корозія. Спочатку нічого страшного не станеться. Але якщо запустити процес, тоді нечистоти знизять ефективність уповільнення автомобіля, що загрожує аварією. А якщо тирси виявиться занадто багато, є ризик, що вона закупорить одну з тонких трубок. Підсумок – відмова гальм.

Тому магніт служить певним індикатором. Якщо на ньому видно зовсім невеликий наліт металевого пилу, значить, рідину пора поміняти. Навіть якщо на око вона ще чиста. Це попередить серйозні проблеми, адже справність гальмівних механізмів – критично важлива.

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати навіщо деякі водії кладуть магніт у бачок гідропідсилювача і яка від цього користь

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню