Лайфхаки
0

Маленька таємниця повітряного фільтра: чи потрібно знімати нетканий матеріал

Найпростіше ТО автомобіля виглядає наступним чином: моторне мастило і фільтри – масляний і повітряний. З першим все зрозуміло – обирай якісний, замінюй разом зі змащувальним матеріалом. Другий, здається, також простий, як цвях. Проте більшість водіїв допускають помилку вже на початку його експлуатації. Яку саме? Про це розповідаємо в цій статті.

Сьогодні дилерське обслуговування автомобіля стає все менш доступним для багатьох, тому багато власників авто вирішують перейти на приватні СТО. Що стосується звичайного ТО, яке включає заміну моторного масла та фільтрів, цю процедуру можна здійснити самостійно: достатньо мати яму у гаражі або використовувати загальнодоступний підйомник, кілька ключів та вільний вечір. Уже багато людей навчилися відкручувати масляний фільтр за допомогою спеціального ременя обладнання.

Рішення прийнято, і починається той відомий вибір або покупка автозапчастин: оригінал чи аналог, як правильно обрати, щоб уникнути переплати та помилки? Багато людей, які раніше не зіштовхувалися з цим питанням, звертаються до форумів та інтернет-думок, але там вже справжній хаос. Кожен автор має свою власну думку. Важливо не лише правильно вибрати повітряний фільтр, але й належним чином встановити його, щоб він виконував свої функції і не завдавав шкоди двигуну. Так, так, таке теж трапляється.

Старий фільтр був вилучений, але тонни пилу, що накопичилися в ньому або в коробці, можуть легко потрапити не до сміття, а в “горшки”, завдаючи шкоди чутливій структурі ДВЗ. Залізна гільза, якою славиться старий мотор, якось переживає таке втручання, але сучасні покриття – малоймовірно. Власне кажучи, повітряний фільтр необхідний саме для очищення повітря, що надходить до двигуна, від усіх твердих частинок. Для бензинового двигуна потрібно майже 15 кг повітря на літр палива, для дизеля – 30 кг. Уявіть, скільки пилу та піску може потрапити до двигуна за кілька десятків кілометрів пробігу!

Процедура заміни фільтра вимагає точної установки згідно з інструкцією, щоб уникнути пропускання шкідливих частинок. Крім того, якщо фільтр має спеціальну неткану ганчірочку, яка була надіта на нього на заводі, необхідно залишити її на місці. Це не просто для естетичного оформлення або захисту під час транспортування – ця ганчірочка є додатковим фільтруючим елементом, який також вказує водієві на ступінь зношеності фільтра. Якщо тканина почорніла, це означає, що фільтр потрібно замінити.

Справді, на сьогоднішній день існують різні типи повітряних фільтрів, розраховані на різні пробіги, включаючи значення до 100 000 км. Це пов’язано з тим, що автовиробники поступово переходять до розрахунку необхідності технічного обслуговування відповідно до мотогодин, а не пройдених кілометрів на одометрі. Важливо зазначити, що двигун споживає повітря навіть на холостих обертах, коли відстань, пройдена автомобілем, фактично не збільшується. Таким чином, розрахунок пробігу на основі лише кілометрів не є повністю точним і не враховує всіх факторів.

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати як часто треба міняти повітряний фільтр

 

➡Підпишись на нас в – Google НОВИНИ, щоб отримувати більше цікавих новин про авто!

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню