Лайфхаки
0

Маленька особливість, через яку тиск у колесі виявляється нижчим за необхідний

Рано чи пізно колеса будь-якого автомобіля доводиться підкачувати. Добитися правильного тиску в шині може бути непросто. Допомогти в цій справі може манометр. Ось тільки є одна маленька проблема. Більшість із них не в змозі правильно показати тиск у колесах транспортного засобу. Винен у цьому не сам манометр, а ніпель, який спотворює показання тиску

Жоден манометр не покаже правильно.

Якщо під час накачування колеса перед компресором із вбудованим манометром встановити ще й еталонний манометр, то автомобіліста чекає неприємний сюрприз. Цілком імовірно, що показник тиску на еталонному манометрі виявиться помітно вищим, ніж на манометрі компресора. І це за умови того, що компресорні манометри штучно завищують показники з метою безпеки! Зазвичай у колесі втрачається 0.2-0.4 бара тиску. Багато автомобілістів наївно вважають, що проблема у вимірювальному обладнанні, але насправді це не так.

Проблема в клапанах.

У переважній більшості випадків винні не манометри, а колісні клапани. У різних моделей різний ступінь спотворення показань. Зазвичай воно знаходиться десь у межах 0.2-0.6 бар. Різниця в показаннях між манометрами безпосередньо залежить від ступеня зміщення стрижня ніпеля, коли на нього надягають компресорний шланг. Також показання спотворює опір, який неминуче виникає при збільшенні тиску повітря. При цьому в міру зростання тиску в колесі похибка поступово знижується за рахунок зменшення опору. Як результат – показання стають точнішими. Повністю помилка в вимірах зникає тільки тоді, коли у насоса виходить створити максимально допустимий тиск.

У різних клапанів різне спотворення.

Які практичні поради випливають з усього озвученого? По-перше, потрібно уважно стежити за тим, щоб шланг компресора був правильно і рівно підключений до клапана. Навіть незначний перекіс істотно спотворює ту інформацію, яку підносить автомобілісту вбудований манометр. По-друге, варто пам’ятати про спотворення показань від опору. Тому було б не зайвим накачати колесо трохи сильніше, ніж належить. Приблизно 0.2-0.3 бар понад “норму” буде достатньо.

Краще накачати трохи більше

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати що буде якщо їздити на зимових шинах влітку

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню