Лайфхаки
0

Фатальні помилки водіїв, що призводять до підвищеної витрати моторного масла

З часом двигун автомобіля зношується природним чином. Процес старіння, звісно ж, спричиняє деякі відхилення в його характеристиках, одним з яких є підвищена витрата моторного мастила. Однак буває так, що відносно свіжий двигун раптом починає вимагати частішого доливання мастила. В цій статті з’ясовуємо, що ж стає причиною раптового “масложора”.

Так чи інакше навіть нові двигуни під’їдають масло. Щоправда, роблять це неохоче – так, що його вистачає до наступної планової заміни під час проходження технічного огляду. Для бензинових двигунів допустима норма витрати мастила становить від 5 до 25 грам на 100 літрів спаленого пального. Якщо мотор не новий, то він більш ненажерливий, і витрачає від 25 до 100 грамів мастила.

Дизелі ще трохи голодніші. Новий мотор на чад може з’їдати до 50 грам масла на одну тисячу кілометрів. Але 200 грам – уже погано. Якщо, звісно, ваш автомобіль не тягає важкі вантажі та працює в складних умовах – тут витрата масла також збільшується, і за його рівнем потрібно поглядати.

Турбодвигуни можуть з’їдати до 80 грам масла і більше на 100 літрів палива. А в процесі зносу цей показник може доходити до 1 літра на 1000 кілометрів. Якщо витрата більша, то так само час везти машину до автомобільного лікаря.

У будь-якому разі автовиробники вказують допустиму витрату масла на чад, якої автовласникам потрібно дотримуватися. Якщо спостерігаються відхилення від норми, то потрібна діагностика.

Втім, причиною підвищеної витрати масла може бути далеко не старість автомобіля, а людський фактор. Найчастіші причини перевитрати мастила двигуном криються в заливці власником підробки або неправильно підібраного масла. Перелив змащувальної рідини також тягне за собою перевитрату.

Складні погодні умови, бездоріжжя, підвищені навантаження, перевантаження, тягання причепа та їзда на підвищених обертах – все це сприяє збільшенню витрат масла на чад. А якщо мастило стало зникати стрімко, то тут вже може йти мова про зношення поршнів і циліндрів, неробочі маслоз’ємні ковпачки, несправну систему вентиляції картера, залягання маслоз’ємних кілець або взагалі витік масла.

Не варто скидати з рахунків і те, що колись перегрітий двигун міг втратити свою герметичність, і масло пішло в систему охолодження. І безліч інших варіантів, внаслідок яких двигун може обсохнути, що, в свою чергу, може призвести до його заклинювання.

Втім, у деяких випадках зменшити витрату масла допомагають деякі хитрощі. Наприклад, якщо двигун став більш ненажерливим, то можна перейти на більш в’язке масло. А при сильному зносі мотора і взагалі використовувати мінеральне.

Ще варто звертати увагу на допуски мастил, не використовувати масла сумнівного походження і відверту дешевизну, не змішувати різні мастила і наливати масло стільки, скільки рекомендується автовиробником.

Пам’ятайте: водій відповідає за стан свого транспортного засобу. І щоразу вирушаючи в дорогу, він зобов’язаний перевірити працездатність усіх систем, стан коліс і, звісно ж, робочих рідин. Тільки постійна діагностика і своєчасний ремонт дадуть змогу уникнути серйозних поломок.

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати як водії тупістю доводять двигуни своїх машин до «масложерства»

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню