Лайфхаки
0

До яких страшних наслідків може призвести прогрів автомобіля перед поїздкою

Багато власників престижних седанів та кросоверів встановлюють на своїх «залізних коней» передпускові підігрівачі або системи автозапуску. Однак ці, безумовно, зручні гаджети можуть сильно нашкодити і доставити масу неприємностей. Про те, звідки чекати лиха, розповідаємо в цій статті.

Почнемо з передпускових підігрівачів, які часто встановлюють серійно на преміальні кросовери. Або ж їхні власники роблять це з власної ініціативи заради комфорту. З настанням зими водії починають інтенсивно використовувати цю допоміжну функцію і відразу отримують проблему. Одного ранку акумулятор «сідає», і автомобіль відмовляється їхати. Або може бути інший варіант. Прогрівши машину, водій глушить мотор, а потім, через якийсь час, намагається його знову завести. Але всі спроби марні: акумулятор «здох».

Чому так відбувається? Річ в тому, що передпусковий підігрівач досить сильно витрачає заряд АКБ. Адже в ньому встановлено кілька електромоторів, які необхідні, щоб прокачувати паливо та антифриз. Плюс електронний блок керування також функціонує від електрики. А якщо пристрій просунутий і прогріває салон, то до цього набору додається ще один вентилятор.

Іншими словами, потужних споживачів достатньо. А якщо акумулятор недозаряджений або старий, спроба запуску двигуна після прогріву закінчиться фіаско. До того ж і стартеру, щоб провернути колінвал, потрібна енергія, а її вже нема де взяти.

Бувають ситуації, коли після тижня такого прогріву сідає і зовсім новий акумулятор. Причина криється в коротких поїздках, при яких він не встигає заряджатися. При цьому потужні споживачі на зразок фар, «пічки» та мультимедійки працюють на повну потужність.

Крім того, можна згадати проблеми з автозапуском, які були у кросоверів Haval. “Китайці” горіли, причому загоряння починалися в задніх частинах більшості автомобілів. Причина — у паливних шлангах, які дубіли та лопалися у мороз, після чого бензин починав капати назовні.

Звичайно ж, це була зовсім екстремальна ситуація і виробник провів кампанію відкликання. Проте осад у історії залишився. І тепер власники регулярно перевіряють стан паливопроводів, або не користуються автозапуском у сильний мороз.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати що потрібно зробити автомобілісту, якщо в машині стала гірше гріти пічка

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню