Багато власників престижних седанів та кросоверів встановлюють на своїх «залізних коней» передпускові підігрівачі або системи автозапуску. Однак ці, безумовно, зручні гаджети можуть сильно нашкодити і доставити масу неприємностей. Про те, звідки чекати лиха, розповідаємо в цій статті.
Почнемо з передпускових підігрівачів, які часто встановлюють серійно на преміальні кросовери. Або ж їхні власники роблять це з власної ініціативи заради комфорту. З настанням зими водії починають інтенсивно використовувати цю допоміжну функцію і відразу отримують проблему. Одного ранку акумулятор «сідає», і автомобіль відмовляється їхати. Або може бути інший варіант. Прогрівши машину, водій глушить мотор, а потім, через якийсь час, намагається його знову завести. Але всі спроби марні: акумулятор «здох».

Чому так відбувається? Річ в тому, що передпусковий підігрівач досить сильно витрачає заряд АКБ. Адже в ньому встановлено кілька електромоторів, які необхідні, щоб прокачувати паливо та антифриз. Плюс електронний блок керування також функціонує від електрики. А якщо пристрій просунутий і прогріває салон, то до цього набору додається ще один вентилятор.

Іншими словами, потужних споживачів достатньо. А якщо акумулятор недозаряджений або старий, спроба запуску двигуна після прогріву закінчиться фіаско. До того ж і стартеру, щоб провернути колінвал, потрібна енергія, а її вже нема де взяти.
Бувають ситуації, коли після тижня такого прогріву сідає і зовсім новий акумулятор. Причина криється в коротких поїздках, при яких він не встигає заряджатися. При цьому потужні споживачі на зразок фар, «пічки» та мультимедійки працюють на повну потужність.

Крім того, можна згадати проблеми з автозапуском, які були у кросоверів Haval. “Китайці” горіли, причому загоряння починалися в задніх частинах більшості автомобілів. Причина — у паливних шлангах, які дубіли та лопалися у мороз, після чого бензин починав капати назовні.

Звичайно ж, це була зовсім екстремальна ситуація і виробник провів кампанію відкликання. Проте осад у історії залишився. І тепер власники регулярно перевіряють стан паливопроводів, або не користуються автозапуском у сильний мороз.
Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати що потрібно зробити автомобілісту, якщо в машині стала гірше гріти пічка