Лайфхаки
0

Чи потрібно міняти помпу при заміні ременя ГРМ чи можна залишити

Чи потрібно міняти помпу при заміні ременя ГРМ чи можна залишити

Міняти чи не міняти – ось у чому питання. Про щось подібне запитує себе більшість автомобілістів, коли йдеться про необхідність заміни водяного насоса (помпи) разом із ременем ГРМ. Дехто стверджує, що помпа цілком здатна відпрацювати подвійний ресурс. Але чи насправді такі справи з важливою деталлю? І найголовніше: що трапиться з машиною, якщо помилитися і не здійснити заміну згаданого елемента вчасно.

Ремінь ГРМ слід міняти вчасно.

Водяний насос чи помпа є важливою частиною газорозподільного механізму. У більшості старих автомобілів помпа все ще приводиться в рух від приводу ременя ГРМ. У такій конструкції є свої плюси, проте є серйозні мінуси. «Зайвий» елемент, на жаль, не додає надійності всьому механізму. Якщо помпа зношується, то утворюється досить сильний люфт шестерні, який може стати причиною нерівномірного ходу ременя або взагалі змусить його сповзти. У найзапущеніших випадках помпа, що погано працює, навіть може стати причиною обриву ременя ГРМ. При цьому якщо йдеться про нову машину, то помпа справді може спокійно відпрацювати 1.5-2 ресурси.

Ремінь може почати спадати.

Проте дійсно досвідчені автомобілісти все-таки наполягають на необхідності своєчасної заміни помпи разом із ременем ГРМ. Причин тому кілька. Перша – помпа коштує близько 500 гривень, що не так вже й багато. Особливо якщо порівняти вартість водяного насоса з вартістю потенційного ремонту газорозподільного апарату, причиною якого і може стати невчасна заміна елемента конструкції, що розглядається.

Варто замінити і помпу.

Друга причина полягає в тому, що найчастіше помпа таки зношується симетрично ременю. Навіть якщо видимих ознак зносу немає, це ще не означає, що їх не виявиться при розборі конструкції. Ігнорування проблеми може призвести до погнутих шатунів, розбитих поршнів, загинів клапанів та інших неприємних (і вкрай дорогих у питанні усунення) наслідків.

Зношується як і ремінь.

Врешті, третя причина полягає в тому, що найчастіше навіть якщо помпа нормально переживе першу заміну ГРМ, то до другої заміни ременя вона швидше за все не дотягне. А отже, доведеться витрачати ще більше часу на обслуговування машини. Виникає питання: навіщо щось робити двічі, якщо можна зробити все за один раз?

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати коли міняти ремінь ГРМ і що потрібно знати про ремені газорозподільного механізму

Advertisement
Теги: , , , ,

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню