Лайфхаки
0

7 вчинків автомобілістів, які гублять коробку-варіатор

7 вчинків автомобілістів, які гублять коробку-варіатор (1)

Довговічність та економність, майже повна відсутність вібрацій та низький рівень шуму, надзвичайно плавна робота – на все це щодо коробки може розраховувати автомобіліст, якщо в його «ластівці» стоїть варіатор. Щоправда, є ще одна «маленька» умова – експлуатація варіатора має здійснюватися з дотриманням усіх встановлених правил і без припущення відвертих помилок. Про останні сьогодні й поговоримо.

 

1. Різкий старт

7 вчинків автомобілістів, які гублять коробку-варіатор (2)
Різкий старт шкідливий.

Автомобілі CVT часто нічим не поступаються за швидкістю розгону автомобілям з «автоматом» із двигуном порівнянної потужності. Ось тільки часто робити різкі старти на варіаторі таки не варто. А все тому, що подібна манера їзди провокує ковзання ременя на шківах. Дійти може до зняття металевої стружки. Страждають від такої їзди і фрикціони гідротрансформатора.

 

2. Старт на двох педалях

7 вчинків автомобілістів, які гублять коробку-варіатор (3)
Хорошого нічого не буде.

Деякі громадяни вважають, що метод старту на двох педалях працює з варіатором і дозволяє зробити старт ще швидшим. Це не так. Насправді все до чого можуть привести такі спроби, так це до перегріву всієї коробки за рахунок занадто швидкого нагрівання масла в гідротрансформаторі. Кожен водій повинен пам’ятати, що вимоги до їзди на варіаторі ще жорсткіші, ніж на «автоматі».

 

3. Їздити як на тракторі

Нічого гарного не буде.

Підвищені навантаження, на жаль, протипоказані варіатору. Будь-яка спроба витягнути із бруду чи снігу може закінчитися для такого автомобіля вкрай сумно. Будь-яка дія, що призводить до пробуксування ременя, позначається на варіаторі вкрай негативно. А особливо тяжкі навантаження можуть вивести трансмісію з ладу за один раз. Бездоріжжя варіатор не любить.

 

4. Пробуксовка

З їздою по снігу справи так собі.

У деяких випадках їзда з пробуксовкою по снігу або льоду може стати причиною ковзання ременя. Для трансмісії однаково небезпечне як короткочасне, так і тривале пробуксування в зимовий час. Просковзування ременя приводять до прискореного зносу коробки передач. Якщо на шляху водія в зимовий час є якась переборна перешкода, то найкраще намагатися взяти її «відразу».

 

5. Неправильне використання «N»

Неправильне використання шкодить.

Перемикати на ходу нейтраль у разі їзди на варіаторі не лише шкідливо для трансмісії, а ще й відверто марно. Все тому, що можливі втрати в силовому приводі і так знижені. А отже, домогтися скорочення витрати пального швидше за все не вийде. Вийде тільки підвищити швидкість та ступінь зносу компонентів коробки.

 

6. Ігнорування «N» та «P»

Можна використовувати на коротких зупинках.

Існує категорія водіїв, які під час їзди на варіаторі хронічно ігнорують використання нейтралі та «паркінгу» під час нетривалих зупинок. У режим N можна сміливо переходити, коли зупинка триватиме 1 хвилину і більше. Це дозволить позбутися зайвого навантаження на гідротрансформатор. В іншому випадку шківи і ремінь зношуватимуться в рази швидше.

 

7. Несвоєчасне обслуговування

Важливе своєчасне обслуговування.

Останнє за списком, але не за значенням, про що повинен пам’ятати абсолютно кожен автомобіліст. Технічне обслуговування коробки має проводитися регулярно і з точним дотриманням регламенту. Для більшості варіаторів перша заміна масла, встановлена виробником, проводиться на позначці пробігу між 80 та 100 тисяч км. Крім заміни масла слід проводити очищення піддону, замінювати фільтри та чистити клапан гідросистеми.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати про 5 коробок передач, від яких досвідчені водії тікають, як від вогню.

Advertisement
Теги: , , , ,

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню