Цікаві факти
0

10 найкращих моделей BMW за всю історію існування компанії

BMW – це бренд, який відомий у всьому світі. Компанія була заснована в 1916 році в місті Мюнхен, Німеччина, для виробництва спочатку авіадеталей, потім сільгосптехніки, мотоциклів та, врешті, автомобілів. Перша модель під назвою Dixi, випущена в 1928 році, започаткувала довгу лінійку знаменитих автомобілів БМВ.

У 1950-х роках компанія переживала важкі часи, але зуміла вибратися з ями за допомогою своїх геніальних розробок, які згодом дали життя безлічі першокласних автомобілів, що розійшлися по всьому світу. Давайте подивимося на найкращі моделі BMW усіх часів.

Поєднуючи першокласну якість і спортивний характер, модельний ряд BMW простягається від бюджетного компактного класу до розкішного преміум-сектору. Ось деякі з найкращих автомобілів, коли-небудь створених легендарним баварським брендом.

 

1. BMW NAZCA C2

Концептуальний BMW NAZCA C2

Ця модель у дизайні геніального Джорджетто Джуджаро увійшла в історію як один із найпрекрасніших проєктів БМВ. Концептуальний спорткар баварці розробляли у тісній співпраці зі знаменитою інженерною компанією Italdesign і завершили у 1992 році.

Це була друга спроба концепції Nazca M12 1991 року. Інженери модифікували 5,0-літровий двигун V12, використовуючи тюнінгований Alpina BMW Series 8 для отримання 380 к.с. та максимальної швидкості 295 км/год. Загалом було збудовано три дорогоцінні машини, оснащені дверима «крило чайки» з вуглецевого волокна та скляним верхом. Nazca C2 – один із найбажаніших предметів колекціонування у лінійці автомобілів BMW.

 

2. BMW ALPINA B10 Biturbo

БМВ "Альпіна" B10 Biturbo

Від назви віє міццю, і її дана модель забезпечує повною мірою. Alpina B20 Biturbo – це переосмислення творчим генієм компанії Alpina представницького автомобіля BMW 5 серії E34, результатом чого стала найвища продуктивність.

Збірка почалася в 1989 році, тоді ж модель з’явилася на Женевському автосалоні для офіційного представлення світу. Автомобіль продовжував розвиватися, і завдяки продуманим модернізаціям, які проводила команда Альпіни, практично відразу став найшвидшим серійним седаном на планеті.

Усього було випущено 507 таких автомобілів до закінчення виробництва у 1994 році. Це велика рідкість, і колекціонери стежать за будь-якими натяками на продаж.

 

3. E30 BMW M3

Динамічний БМВ М3

Модель випускалася з 1987 по 1991 роки, і протягом усієї цієї епохи саме вона була джерелом натхнення для всіх варіацій M3. На той час неможливо було знайти більш моторний в управлінні автомобіль.

Динаміка руху була чудовою, і E30 поставив високу планку для інших автовиробників, які згодом намагалися досягти того задоволення, що давало водіння цього автомобіля. Серед любителів гоночних авто його називали «божою колісницею». Ця перлина була найкращим засобом для досягнення спортивних перемог, і пам’ять про неї жива й досі.

 

4. BMW Isetta

Легендарна «Ізетта»

Можливо, ви чули, як Isetta називали Iso або Bubble car. Цей маленький, схожий на бульбашку автомобільчик став натхненням для всіх наступних симпатичних круглих міні-машинок.

Isetta першою в історії досягла неймовірно малого показника витрати палива – 3 л/100 км. Це сталося завдяки чотиритактному двигуну об’ємом 247 см3, який створений на основі компактного мотоциклетного агрегату. Свого часу він був бестселером.

Модель Iso Isetta випускалася з 1953 по 1956 роки, BMW Isetta – з 1955 по 1962-й, Velam Isetta – у 1955-1958 рр., а Romi-Isetta – з 1956 по 1961. Ця малютка з італійським дизайном будувалася для Німеччини. Іспанії, Бразилії, Бельгії та Великобританії.

За той короткий період, коли мікрокар знаходився у продажу, було зроблено та продано 161 728 екземплярів. Ці маленькі скарби сьогодні є цінними колекційними предметами.

 

5. BMW 507

Колекційний БМВ 507

Модель, вперше зроблена в 1956 році, протрималася до 1959-го. Всього було випущено 252 одиниці, що зробило 507 важливим колекційним автомобілем епохи 1950-х.

Концепція була вигадана імпортером із США Максом Хоффманом. Він попросив BMW побудувати родстер із спеціально виготовленим шасі з листового металу, натхненним Альбрехтом фон Герцем. Автомобіль, що вийшов, був чудовим зразком інженерної майстерності, оснащений 3-літровим двигуном V8 і 4-ступеневою механічною коробкою ZF.

Цього красеня з відкидним верхом будували з надією на те, що він стане хітом продажів, але жорстка конкуренція на авторинку США та висока ціна родстера призвели до торгового провалу та малої кількості випущених екземплярів. Пізніше на зміну цієї моделі прийшли Z1 та Z8.

 

6. BMW 700 RS

Рідкісний експонат БМВ – модель 700 RS

Перед вами ще один улюблений колекціонерами BMW – історична модель, яка витягла компанію із межі фінансового краху та поставила на міцну основу. RS 1960 є одним з найцінніших і рідкісних експонатів лінійки 700. Він отримав шасі з трубчастого сталевого каркаса і алюмінієвий кузов ручного складання, який був аеродинамічнішим, ніж у попередніх моделей.

Це гоночна версія, що збирається вручну, поставлялася без ременів безпеки і важила всього 377 кг проти 615 у звичайних 700-х. І це включаючи заповнений вщент 40-літровий паливний бак. Виробництво тривало з 1959 р. до листопада 1965-го. До кінця випуску було продано 188 000 екземплярів, і версія RS стала заповітним зразком гонок.

 

7. BMW E9 3.0CSL

Арт-кар німецького автовиробника BMW E9 3.0CSL

Звичайно, «Бетмобіль» мав увійти до двадцятки найкращих бумерів усіх часів. Це спортивне купе модифікація, створена компанією Alpina. Полегшене майже на 200 кг у порівнянні з вихідним CS, воно оснащувалося 206-сильним шестициліндровим двигуном і без зусиль розганялося з нуля до 100 км/год менш як за сім секунд.

Це був перший арт-кар, побудований BMW, і він унікальний не лише через свої інновації, але й тому, що було продано лише 167 екземплярів. Ці фактори зробили його дуже цінним для шанувальників німецьких раритетних машин і колекціонерів.

Не дивно, що автомобіль прозвали «машиною Бетмена»: крім іншого, він забезпечувався величезною повітряною заслінкою, короткими «плавниками» на передніх крилах, спойлером на даху та антикрилом пристойних розмірів (останнє було заборонено використовувати на вулиці, тому його залишили у багажнику для встановлення покупки, а чи не на заводі).

Варто висловити окрему подяку американському художнику Олександру Колдеру за застосування свого творчого таланту до Бетмобіля, який у новому вигляді брав участь у 24-годинній гонці Ле-Ман 1975 року.

 

8. BMW 750IL V16

Стильний БМВ 750IL V16

Стильне поповнення для E32 7 Series було вперше задумано влітку 1987 року, і двигун став першим компонентом, роботу над яким було завершено 1988-го. V16 випробовували на 7-й серії E32 з довгою базою – 750iL.

Ідея виявилася гарною, але менший корпус створював проблеми через щільну посадку, що було серйозною перешкодою для інженерів того часу. Тому, незважаючи на чудову концепцію, двигун так і не потрапив до серійного виробництва.

Розробники зупинилися на більш відповідному агрегаті M70, зробивши кілька корисних модифікацій для збільшення потужності, щоб наблизитися до загальної продуктивності V16, а «експериментальний» 750iL став здобиччю колекціонерів.

 

9. Концептуальне купе Mille Miglia

Футуристичний для свого часу Mille Miglia

BMW завжди приділяв велику увагу створенню концептуальних авто. Модель, що отримала робочу назву “Mille Miglia Coupe”, у 1940-му посіла перше місце в однойменній гонці – знаменитому автомобільному змаганні, що проводиться на дорогах загального користування.

У 2006 році ця енергійна красуня була відроджена в повністю карбоновому кузові, побудованому на основі купе Z4 M, мала рядний 6-циліндровим 3,2-літровим двигуном загальною потужністю 340 к.с.

Історія створення цієї моделі величезна, і вона стала частиною легендарного ряду пам’ятних моделей, які з’явилися пізніше. Машина відмінно себе показала, але серійне виробництво в плани виробника не ввійшла.

 

10. 1972 BMW Turbo

Турбований БМВ 1972 року

1972-й став роком, коли BMW Turbo підкорив серця автолюбителів усього світу. Цей концепт-кар, дітище автодизайнера Поля Брака, увійшов в історію як єдиний суперкар, випущений компанією Bavarian Motor Works у спробі показати світові, наскільки технологічно просунутими можуть бути її інженери, коли вичавлюють все можливе.

Зверніть увагу на вбудовану решітку, бічні сенсори та складну рульову колонку, додайте до цього першу в світі систему запобіжного радара, встановлену в автомобілі. Серед компонентів був і рядний 4-циліндровий турбомотор об’ємом 1990 куб. см, запозичений у моделі 2002.

Всього було збудовано два такі автомобілі, але їм радів весь світ. Концепт-кар 1972 року Turbo (E25) був святковим жестом на честь літніх Олімпійських ігор 1972 року, що проходили в Мюнхені, на батьківщині автовиробника. 4,2-метрова футуристична модель з двома дверцятами типу «крило чайки» і модифікованим шасі могла розганятися до 100 км/год лише за 6,6 секунди після старту, а її гранична швидкість становила 249,4 км/год.

Звісно, ​​це далеко не всі шедеври БМВ. За довгу історію свого існування компанія створила багато легендарних машин. І їхні лави продовжують поповнюватися, чому раді всі шанувальники німецьких авто.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати про 7 автомобілів, які доводять, що «німецький» не завжди синонім слова «якісний»

Advertisement
Теги: ,

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню