Це була спроба заводу зробити міську вантажівку, уніфіковану з ЛуАЗ-13021.
У 1991 році ЛуАЗ розпочав виробництво вантажної версії базового позашляховика моделі 1302, яка отримала індекс 13021. Модифікація відрізнялася подовженою колісною базою та наявністю рами з лонжеронами відкритого перетину замість несучого кузова. Через 10 років, у 2001 році, Луцький автомобільний завод показав прототип спрощеної вантажівки.
Спрощена версія практично не відрізнялася зовні від звичайної. Дослідний екземпляр отримав індекс ЛуАЗ-23021 та зовні відрізнявся хіба що шинами з дорожнім протектором. Основні зміни ховалися подалі від сторонніх очей.
Технічні зміни: Найважливішою відмінністю стала відмова від повного приводу на користь переднього. Оскільки передбачалося використовувати такі вантажівки тільки у міських умовах, то повнопривідна трансмісія тут була б зайвою.
- Якщо немає повного приводу, то можна позбутися і традиційної луазовської підвіски і колісних редукторів. Тому спереду встановили підвіску типу “МакФерсон”, а ззаду нерозрізний міст на листових ресорах. Дорожній просвіт знизився з 280 до 200 мм.
- Під капотом розмістився двигун ВАЗ-2103 робочим об’ємом 1,5 літра і потужністю 72 к.с. Крім цього застосували рейкове кермове управління від задньопривідних «Жигулів».
Доля проекту: На жаль, у серійне виробництво ЛуАЗ-23021 не було запущено. Причини не розкриваються: швидше за все маркетологи заводу вважали, що така невелика передньопривідна вантажівка не зможе конкурувати з ГАЗелями та Соболями.
Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати про 5 радянських автомобілів, які продавали в Європу, але були недоступні жителям СРСР