Якщо подивитися, на яких автомобілях їздить більшість європейців, можна здивуватися тому, наскільки у цих машин маленькі моторчики. Так, європейці віддаю перевагу малолітражкам. Але чому? Насправді все досить просто.
Основних причин у тому, чому більшість простих європейців вибирають малолітражні автомобілі, лише дві. Перша – це економія. Друга – це швидкісні обмеження. Почнемо із останніх. Основним способом пересування між європейськими регіонами та містами є швидкісні автобани. Ось тільки часто це платні дороги. На безкоштовних дорогах найчастіше швидкісне обмеження становить лише 80 км/год. А з таким «жахливим» навантаженням впорається навіть малолітражний мотор.
Під час їзди в населених пунктах швидкісні обмеження жорсткіші. Рідко у місті вдасться розігнатися понад 60 км/год. І знову-таки для їзди в такому темпі по хорошому дорожньому покриттю не потрібно якогось суперпотужного силового агрегату, що пожирає багато літрів палива. Оскільки машину беруть саме для повсякденного пересування, то й сенсу в якомусь потужному двигуні просто немає. Витрачатись на те, щоб воно просто було, ніхто не стане, навіть у Європі, де високі зарплати.
Тепер щодо палива. Воно дорожче, ніж в Україні. Хтось скаже, що там зарплати вищі. І це справді так, ось тільки європейці не бачать сенсу переплачувати. Цент, як відомо, Євро береже. Тож якщо є можливість заощадити, то чому б не заощадити?
Єдине «але» полягає в тому, що чимало європейців, які змушені здійснювати заміські поїздки, йдуть ще й на установку турбіни або ж купують гібридну силову установку для того, щоб витрата палива не збільшувалася при виїзді на шосе. Проте, навіть у разі у довгострокової перспективи малолітражний мотор дозволяє пристойно заощаджувати.
Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати чому на німецьких машинах праве дзеркало набагато коротше за ліве