У Радянському Союзі вироблялася велика кількість різних мотоциклів. Назвати їх найкращими у світі ніяк не виходить, зате переважна більшість з них стала справді «народними» через широку доступність, надійність і при цьому не найгірші технічні характеристики. Тим не менш, кожен мотоцикліст завжди хоче мчати якнайшвидше. Який важкий мотоцикл, зроблений в СРСР, був найшвидшим?
Безперечно, важкий мотоцикл – це не мотоцикл для треку. А тому швидкість руху такого транспортного засобу не найголовніше. Куди важливіша вантажопідйомність, можливість поставити коляску або навіть причіп, а також надійність та прохідність. На сучасних мотоциклах цього класу найчастіше стоять електронні обмежувачі швидкості. Якщо брати марку “Урал”, то її важкі мотоцикли із заводу рідко розганяються понад 80 км/год. Цікаво, що радянські їздили набагато швидше.
Коли йдеться про радянські важкі мотоцикли, то насамперед згадують, звичайно ж, уже згаданий «Урал» та «Дніпро». Перші справді «народні» зразки важких мотоциклів почали з’являтися на зорі 1960-х років. Достатньо згадати знамениту модель “Урал” М62, укомплектовану двигуном на 28 кінських сил з робочим об’ємом 650 куб. Або інший яскравий приклад мотоциклобудування – «Дніпро» МТ 11 із силовою установкою вже на 32 к.с. Так ось паспортна швидкість мотоциклів становила 95 км/год та 105 км/год відповідно. Ось тільки «народні умільці» примудрялися розганяти ці мотоцикли до 150 і навіть 160 км/год.
Щоправда, будь-який відповідальний водій знав, що їздити так все одно не можна. Тому що подібна швидкість на мотоциклі на шосе – це вірна дорога в гості до Ісуса, Аллаха або Будди.
Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати про мопед «Рига-7», про який мріяли всі хлопці