Про БУ авто
0

Найкращі французькі двигуни. Деякі кращі за японські та німецькі

Французькі автомобілі схильні до поломок – так кажуть деякі механіки і користувачі, але є, звичайно, і винятки. Якщо під капотом стоїть правильний двигун, автомобіль зазвичай не поступається за довговічністю японським та німецьким аналогам. За умови, що це один з французьких двигунів, які ви знайдете в нашому списку.

 

Бензинові 1,4 та 1,6 PSA – сімейство TU

Атмосферні вигуни Citroën і Peugeot, можливо, не так відомі своєю довговічністю, як агрегати з Німеччини або Японії, але можна з упевненістю сказати, що вони не поступаються їм за довговічністю. Вони мають неймовірно просту конструкцію, розроблену ще в 1990-х роках, коли довговічність все ще була одним з найважливіших факторів. Сьогодні двигуни з сімейства TU вже зустрічаються в досить старих автомобілях, яким кілька років, але один варіант цього агрегату (позначення EC5) з’являвся до 2018 року в Citroën C-Elysée і Peugeot 301 як 1.6 VTi. Ця версія вже мала змінні фази газорозподілу, що робило її сумісною з нормами Євро 6, але її не слід плутати з двигуном сімейства Prince. Незалежно від віку, це двигун, готовий працювати з системою ГБО, невибагливий в обслуговуванні і ремонті, з хорошим доступом до дешевих запчастин. З несправностей трапляються випадкові поломки котушки запалювання або засмічення дросельної заслінки. У вкрай занедбаних або зношених агрегатах може спостерігатися підвищена витрата мастила.

 

Дизельний 2.0 HDi PSA – сімейство DW10

Навряд чи можна знайти більш успішний дизельний двигун після 2000 року, ніж французький 2.0 HDi, який прославився своїм дуже довгим терміном служби, і це незважаючи на часто величезну недбалість його користувачів. Цей агрегат безперервно модифікується вже понад 20 років, щоб відповідати вимогам клієнтів і нормам викидів шкідливих речовин. Цей двигун дав подих бренду Ford, який боровся з власними дизелями. Не випадково його також використовували такі виробники, як Volvo та Suzuki. Хоча не раз можна почути про те, що цей двигун заклинює або ламається, але це один випадок на тисячу задоволених користувачів. Ще однією з його переваг є низька витрата палива, навіть при дуже динамічній їзді. Звичайно, цей двигун страждає від проблем, характерних для дизелів, але надзвичайно рідко. Ремонт новіших варіантів іноді може бути дорогим, але його все одно варто купити, якщо вам потрібен автомобіль з дизелем під капотом.

 

Дизельний 1.5 dCi Renault – сімейство K9K

Ще один дизель з більш ніж 20-річною історією та непростим початком. Безліч невдач, деякі з них досить серйозні, залишили свій слід на двигуні, відомому як 1.5 dCi, хоча цей агрегат вже в минулому десятилітті вважався витонченим і довговічним. І перш за все, він був неймовірно економним, майже неперевершеним у своєму класі. Сьогодні вже не існує проблем із заклиненим колінвалом, несправностями системи впорскування або турбонаддувом. Сьогодні це двигун, якого не варто боятися. Краще шукати автомобілі з таким двигуном під капотом, адже він прослужить вам довго і буде радувати щоразу, коли ви заправлятимете бак. Останні варіанти не мають суттєвих проблем. Двигун знайшов своє місце не тільки під капотом автомобілів Renault і Nissan, але і моделей Mercedes, де його походження було приховано під кодом OM 607 DE 15 LA.

 

Дизельний 2.0 dCi Renault – сімейство M9R

Наступник “проклятого” дизеля 1.9 dCi виявився дуже вдалим, хоча на початку теж мав проблеми з довговічністю колінвалу. Однак проблема була швидко усунена, і двигун увійшов у друге десятиліття 21-го століття повністю вдосконаленим. Пропонований донедавна в модельних рядах Renault та Nissan, сьогодні він залишається екологічною альтернативою меншому 1.6 dCi бітурбо, радуючи водіїв Trafic своєю вражаючою динамікою. Так, все ще рекомендується часта заміна мастила через довговічність піддону, але частота відмов двигуна дуже низька, а його довговічність величезна. Автомобіль з доглянутим 2.0 dCi – це дуже хороший вибір, і я б також додав, що двигун дуже добре переносить м’який чіп-тюнінг.

 

Бензиновий Renault 0.9 TCe – сімейство H4bt

Невеликий, але не тільки успішний, але й довговічний. Розроблений трохи більше 10 років тому і пропонований донедавна, цей агрегат є справжнім феноменом у своєму класі. По-перше, тому що, незважаючи на таку малу потужність і лише три циліндри, він зазвичай без проблем долає бар’єр у 200 000 км пробігу. По-друге, тому що, хоча він був розроблений в епоху зменшення розмірів, він успішно протистоїть прямому впорскуванню бензину, що дозволяє встановлювати на нього зріджений природний газ (LPG). По-третє, він виявився настільки успішним, що на його основі був розроблений 1-літровий наступник (H4Dt), який має майже ідентичну конструкцію і не потребує сажового фільтра, як його конкуренти. Іноді трапляється витік охолоджуючої рідини, а в іншого водія – високий рівень масла, але ці випадки не є поширеними.

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати про 10 автомобільних двигунів, від яких краще триматися подалі

 

➡Підпишись на нас в – Google НОВИНИ, щоб отримувати більше цікавих новин про авто!

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню