Новини
0

Названо 10 автомобільних двигунів, від яких краще триматися подалі

Автомобільний двигун – це ревуче серце. Як відомо, якщо є проблеми з серцем, то страждає весь організм. Точно так само відбувається і з автомобілями. Ненадійний агрегат призведе лише до болю, розчарування та численних витрат на ремонт, іноді навіть недешевих. Усього цього вже повинно бути достатньо, щоб хоча б спробувати обійти найменш якісні двигуни ще на етапі вибору автомобіля.

 

Mazda 13B-MSP

Багато двигунів компанії Mazda заслужили репутацію надійних установок. Наприклад, роторно-поршневі агрегати у свій час легко працювали до 200 тисяч кілометрів пробігу. Однак, є й винятки. Встановлення Mazda 13B-MSP вважається серйозною проблемою. З високоякісним паливом та в ідеальних умовах вона може працювати до 150 тисяч кілометрів пробігу, але на дорогах України цей двигун проявляє себе досить погано. Ремонт коштує від 40 до 70 тисяч гривень. Даний двигун випускався з 2003 по 2012 роки.

 

Subaru ЕЕ20

Двигун виробництва з 2007 року, який використовується в різних моделях автомобілів й досі доступний на ринку. В ідеальних умовах цей двигун прослужить не більше 150 тисяч кілометрів пробігу. При цьому агрегат потребує проходження технічного обслуговування кожні 5-6 тисяч кілометрів пробігу. Проблемними місцями цієї моделі є форсунки та сажевий фільтр (вони часто забиваються).

 

Mercedes Benz M271 E18 ML/AL

Ще один “динозавр” двигунів, який з’явився у 2002 році і досі встановлюється на автомобілі цієї марки. Найпроблематичнішою частиною є ланцюг приводу двигуна, який буквально розтягується вже після 40 тисяч кілометрів пробігу. Через цю причину більшість водіїв стикаються з поломкою цього двигуна раніше встановленого терміну. Однак, у уважних і пильних автолюбителів агрегат може проробити й до 250 тисяч кілометрів.

 

Porsche M48.50, M48.51, M48.52

Силова установка, яка була випущена на ринок з 2007 по 2014 рік, має високий рівень паливного споживання та високі вимоги до моторного масла. Перші проблеми з двигунами цього ряду можуть виникнути вже після пробігу 25-30 тисяч кілометрів. Це змушує автолюбителів приділяти підвищену увагу цим агрегатам та постійно бути на сторожі. Зокрема, необхідно постійно контролювати температуру, рівень масла і, звичайно ж, інтервали між технічним обслуговуванням.

 

Opel GM 2.0

Це дуже популярний турбований двигун на ринку, проте він не може похвалитися винятковою якістю. Серед експертів неофіційно вважається найгіршою 4-циліндровою моделлю. Виробляється з 2007 року й до сьогодні. Перші проблеми з цим дивом можуть виникнути вже через два-три тижні їзди. Двигун є надзвичайно ненадійним при агресивній експлуатації. Ремонт цієї установки зазвичай обходиться в 400-100 тисяч гривень.

 

Mercedes-Benz М272, М273

Популярна серія двигунів, яку можна зустріти на великій кількості моделей німецьких автомобілів. Викликає багато питань як загальна надійність цих установок, так і їхня тривалість служби, навіть за найбільш лагідного режиму експлуатації. В першу чергу проблеми виникають у 3,5-літрових V6 і 5,5-літрових V8 двигунах. Найгірше справи з валом і шестернями, які зношуються занадто швидко.\

 

Volkswagen-Audi ЕА111

У свій час цей двигун претендував на звання одного з найекономічніших агрегатів. В будь-якому разі, розробники дуже старалися зробити його ЕА111 таким. На практиці все вийшло дуже сумно. Є проблеми з турбіною, обмежений ресурс ланцюга, швидке забруднення інтеркулера маслом, проблеми з поршнями. Даний агрегат випускався протягом 10 років, з 2005 по 2015 рік.

 

BMW N63b44

Як вже можна було здогадатися з наведених прикладів, не все, що німецьке, є якісним. У цьому відношенні двигун BMW N63b44 – найкраща ілюстрація. Основна проблема полягає в швидкому перегріві через неправильне розташування турбіни. Перші проблеми з двигуном зазвичай виникають вже після 40 тисяч кілометрів пробігу. Що найгірше, після такого навіть жартівливого пробігу, силова установка може потребувати справжнього капітального ремонту!

 

VAG CDNC TSI EA888 2

Це досить поширений агрегат, який вже більше не використовується, але все ще можна зустріти на ринку. Двигун VAG CDNC TSI EA888 2 випускався з 2005 по 2011 рік. Усі проблеми установки походять від особливостей поршневої групи, яка виявилася (як показала практика експлуатації) не дуже вдалою. В результаті – підвищена витрата масла, швидке зношування циліндрів, перегрів. Капітальний ремонт може знадобитися вже у перший рік після покупки. Мінімальна вартість ремонту – 40 тисяч гривень.

 

BMW N52b25 i6

На завершення варто згадати також про агрегат N52b25 i6, який також вироблявся з 2005 по 2011 рік і встиг показати себе далеко не з найкращого боку. Основна проблема полягає в постійних витіках масла, навіть при найбільш обережному використанні автомобіля. Дивовижно, що при цьому двигун дуже важко “вбити”. Тим не менше, часта заміна прокладок буде регулярно коштувати не менше 10 тисяч гривень.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати про 5 найкращих 5-циліндрових двигунів

 

➡Підпишись на нас в – Google НОВИНИ, щоб отримувати більше цікавих новин про авто!

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню