Коробка передач – один із найважливіших і водночас найбільш чутливих компонентів конструкції транспортного засобу. Кожен водій зацікавлений у тому, щоб його коробка була якомога надійнішою. На жаль, на ринку є досить багато трансмісій, які не в змозі похвалитися першокласною якістю.
1. Механічна IB5
Всупереч популярному міфу, механічні коробки передач ламаються нітрохи не менше від автоматичних всіх мастей. На сьогодні однією з проблемних МКПП залишається IB5 виробництва американської компанії Ford. Зустріти таку можна у моделях Focus та Fiesta. Особливо погано коробка веде себе на моторах з потужністю понад 100 кінських сил. Найсильніше страждають підшипники та диференціал.
2. Варіатор Jatco JF011E
Мабуть, один із найпопулярніших варіаторів на сьогодні. Зустрічається на багатьох моделях японських автомобілів марок Nissan та Mitsubishi. Крім того, цей варіатор трапляється на машинах виробництва Suzuki, Dodge та Jeep. Сталевий ремінь із безлічі стрічок у коробці дозволяє перемикати передачі непомітно. Однак, він є і головним джерелом проблем, які особливо явно виявляються при пробуксовці або різкій манері їзди.
3. Гідромеханічна DP0
Дуже відома гідромеханічна коробка передач французької розробки. Побачити можна насамперед на автомобілях марок Renault, Citroen, Peugeot. Незважаючи на те, що в 2009 році коробка зазнала багатьох змін, вилікувати її від «хронічних» захворювань у конструкторів так і не вийшло. Конструкція гідротрансформатора відверто не надійна. Коробка перемикається вкрай хаотично, що страшенно дратує будь-якого любителя динамічної їзди.
4. Гідромеханічна Hydra-matic GM 6T30
Популярна і водночас дуже ненадійна автоматична коробка передач із 6 передачами. Найчастіше трапляється на численних моделях марок Chevrolet та Opel. Коробочка починає страждати вже після 30 тисяч кілометрів пробігу. Найпопулярніша проблема – часті перегріви та поломки гідротрансформатора. У 2014 році трансмісію сильно доопрацювали, проте «вроджені» проблеми все ще дають себе знати.
5. Автоматична DSG DQ200
Досить поширений “автомат” з 7 передачами, який з’явився на ринку в 2006 році на автомобілях Volkswagen, а також продукції кількох дочірніх марок. Робота коробки нерідко викликає характерні посмикування, що призводить до занадто швидкого зносу всього зчеплення.
Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати про 3 шкідливі звички автомобілістів, які завдають шкоди механічній коробці передач