Експлуатація транспортного засобу в зимовий період пов’язана з великою кількістю додаткових складнощів. Однією з них є сніг. Найгірше, коли останній на дорозі перемішується із брудом та хімічними реагентами. У результаті на бризковики і підкрилки улюбленого авто накопичуються величезні шматки брудної матерії. Чи можна зробити якось так, щоб її не було?
1. Чому сніг накопичується на підкрилках та бризковиках?
Сніг накопичується на підкрилках з природних причин – тим же самим, через які під час відлиги дитина на вулиці може зліпити сніжку! Сніг тане і при цьому змішується із брудом. Танення снігу часто-густо прискорюється хімічними реагентами, які комунальні служби розсипають для підвищення безпеки на дорозі. У результаті утворюється в’язка маса, що легко прилипає до кузова машини. Вся суть підступності брудного снігу в тому, що налипання відбувається протягом тривалого часу і невеликими порціями. А тому спочатку автомобіліст не бачить жодної проблеми доти, поки біля колеса не з’являється чорно-коричнева кучугура.
2. Чим небезпечний сніг на підкрилках?
Сніг на підкрилках, що накопичився у великій кількості, становить велику небезпеку для самого автомобіліста, машини і людей навколо. По-перше, велика кількість снігу може утруднити повертання колеса, знизивши цим маневреність автомобіля. У перспективі таке легко може спричинити ДТП. По-друге, мокрий брудний сніг на підкрилці рано чи пізно замерзне, перетворившись на крижану брилу. Маса, що накопичилася, серйозно додасть у вазі і почне створювати надмірне навантаження на конструкцію авто, яка легко може призвести до невеликої, але неприємної поломки. Наприклад, можуть відламатися бризковики. По-третє, снігова маса з дорожніми реагентами руйнує антикорозійний захист кузова і може стати причиною появи нового середовища іржі.
3. Що зробити, щоб сніг перестав накопичуватися?
Найпростіше, що можна зробити, коли сніг уже налип – це обстукати його черевиком. Проте, займатись подібним слід із граничною обережністю. Немає жодної гарантії в тому, що снігова маса вже не почала перетворюватися на брилу льоду і не прихопила намертво бризковики або якісь інші вразливі пластикові елементи. Тому найкраще в принципі не допускати накопичення снігу на підкрилках.
Вирішується проблема лише одним єдиним способом: за допомогою створення гідрофобного захисного шару на підкрилках та бризковиках. Міра дієва, але має рівно один недолік – тимчасовість. Іншими словами, захисний шар рекомендується оновлювати приблизно раз на тиждень, за умови щоденного використання транспортного засобу. Захистити днище і арки автомобіля можна за допомогою силіконового мастила, гарматного сала або антикорозійних гідрофобних спреїв, до яких відносяться численні «рідкі ключі», зокрема змазка WD-40, що не потребує зайвих представлень.
Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати чому скандинави не використовують реагенти на дорогах, а вони там чистіші та безпечніші за українські