Літнього періоду багато автомобілістів бажають, щоб кліматична система салону автомобіля працювала більш ефективно, оскільки це впливає на комфорт під час поїздки. Досвідчені водії давно знайшли доступний спосіб вирішення цієї проблеми. Про нього розповідаємо в цій статті.
Давайте спочатку коротко пригадаємо про пристрій “охолоджувача”. Серцем системи є компресор, який перекачує холодоагент. Він направляє цю речовину до конденсатора, а з випаровувача витягує пари фреону. Останній розташований в салоні, а конденсатор, по суті, є знайомим всім радіатором, розташованим перед основним радіатором двигуна.
Усі компоненти з’єднані між собою двома контурами високого та низького тиску. Простіше кажучи, це пара трубок під капотом. Перша зазвичай дуже гаряча: її температура може сягати до 65 градусів. Друга – холодна. Її температура становить близько десяти градусів.
Основною проблемою є те, що холодний трубопровід, як правило, прокладений дуже близько до двигуна. Це призводить до його нагрівання і, відповідно, зниження ефективності роботи кондиціонера. Втрати холоду виявляються досить суттєвими. Як їх зменшити?
Для цього можна придбати трубки з ізоспану в будь-якому будівельному магазині. Такі трубки широко використовуються при установці великих спліт-систем в офісах та квартирах. Вони доступні в різних діаметрах, тому перед покупкою варто оглянути простір під капотом вашого автомобіля і визначити, яка ізоляція підійде саме вам.
Зазвичай це не коштує більше 100 гривень. Для кріплення використовують кілька пластикових стяжок та металізовану клейку стрічку. Усе це зазвичай є у будь-якого господаря вдома або на дачі. Потім потрібно розрізати ізоспан, надіти його на холодний трубопровід кондиціонера, закріпити стяжками і обмотати стрічкою, щоб додатково захистити конструкцію від тепла.
Ефект ви відчуєте миттєво, оскільки втрати “холоду” більше не відбуватимуться. Вам вже не доведеться включати кондиціонер на повну потужність, намагаючись охолодити салон. Таким чином, замість третьої швидкості можна безпечно використовувати другу або навіть першу. У такому випадку компресор буде працювати менш напружено. І як результат, ви навіть трохи заощадите пальне. Це може здатися дрібницею, але приємно.
Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати чому не можна вмикати кондиціонер одразу після запуску двигуна
➡Підпишись на нас в – Google НОВИНИ, щоб отримувати більше цікавих новин про авто!