Чим загрожують серйозні затори? Масовими перегріваннями двигунів, які, своєю чергою, тягнуть за собою великі витрати. Однак “закипання” цілком можна уникнути, якщо приділити особливу увагу передсезонному обслуговуванню системи охолодження. Що саме потрібно зробити, розповідаємо в цій статті.

Коли температура підростає, дорожній трафік посилиться виповзлими “підсніжниками”. І багато хто, як це завжди буває, почне “закипати”. Тоді водії відкривають капоти, які пахнуть жаром, і пробують усунути проблему! Але хто винен в цій проблемі?

У випадку з автомобілем і його бідами винуватець завжди один – водій. Він не переконався, не перевірив, не підготувався і не прислухався. Ні до машини, ні до порад оточуючих. Але ж говорили, що навесні – чим раніше, тим краще – “ластівку” треба обслужити. І не тільки “масла, свічки та фільтри”, а й систему охолодження. І відразу скажемо: мити на автомийці радіатор “Керхером” – це не обслуговування, а щось з іншої області.

До якісного і грамотного сервісу системи охолодження ДВЗ входять: огляд і діагностика радіаторів з обов’язковим розбором і поетапним чищенням, заміна антифризу, огляд всіх патрубків і помпи на предмет протікання. Крім того, час від часу необхідно “оновлювати” пробку розширювального бачка або аналогічну на радіаторі. Про них чомусь багато хто постійно забуває.

Але ж пробки виконують важливу функцію: контролюють тиск, стравлюючи “зайві бари” при необхідності. Система перепускних клапанів дає змогу замкненому контуру витримати складні випробування, однак вона потребує точно такого ж контролю. Копійчана деталь запросто може стати причиною руйнування і спровокувати безліч витрат.

На старих іномарках клапан, що контролює тиск у системі, часто розміщували не на радіаторі, а на розширювальному бачку. Функцію пробка виконувала ту саму, але ефект від її виходу з ладу був різний. Наприклад, бачок міг не тільки лопнути, а й стиснутися як пакет соку, з якого видавили все до останньої краплі. У трьох випадках із чотирьох це – провина неякісної пробки або пробки, що “здалася”. І вердикт завжди один – міняти. Причому не економлячи, а обираючи найдобротнішу запчастину. Інакше витрат буде більше.

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати чому після заміни мастила може застукати двигун