Лайфхаки
0

Як правильно міняти масло в двигуні, щоб злити все відпрацьоване мастило

Така рутинна процедура, як заміна мастила в силовому агрегаті, має свої особливості. Зазвичай відпрацьоване мастило зливають, відкрутивши пробку в піддоні картера. Однак так не можна повністю видалити стару “рідину”. Про те, як вичистити все до краплі, розповідаємо в цій статті.

Визначити, скільки непотрібного мастила залишається в двигуні машини можна за інформацією з інструкції з експлуатації. Як правило, там вказані повний і заливальний об’єми агрегату. Наприклад, 4,2 літра і 3,8 літра. Тобто, після зливу всередині зберігається близько 10% розхідника. Він накопичується під кришкою головки блока циліндрів, у масляних каналах і заглибленнях піддона картера.

Зазвичай серйозного криміналу в цьому немає, проте періодично потрібно робити ретельне промивання двигуна. Наприклад, якщо у двигуна був локальний перегрів, масло давно не міняли (або був “перепробіг”), або є підозри, що залили підробку.

Найпростіший спосіб – використовувати спеціальний промивний склад. Його заливають замість нового мастила, після чого мотор працює на холостих обертах приблизно 15-20 хвилин. За цей час хімія змиє майже всі старі залишки. Але стовідсоткового результату так все одно не досягти.

Другий метод складніший: потрібно прокрутити колінвал. Для цього відключаємо паливоподачу (скажімо, знявши запобіжник бензонасоса). Потім стартером протягом 3-4 секунд “розбурхуємо” силовий агрегат. Такого короткого часу достатньо, щоб залишки нечистот потрапили в піддон. Тут зауважимо, що шкоди циліндро-поршневій групі від цього не буде. Адже захисна плівка на деталях зберігається, а оберти надто низькі.

Дістати “рідину” можна і за допомогою шприца, закріпивши на ньому силіконову трубку відповідного діаметра. Вставляємо його в зливний отвір і починаємо роботу. Таким простим способом реально відкачати понад сто мілілітрів відпрацювання.

У деяких дилерських центрах є спеціальні апарати пневмоочищення, якими мастило виводиться з системи за рахунок різниці тиску. Але є у процедури і мінуси. Установку можна застосовувати тільки на автомобілях з нерозбірними масляними фільтрами. А під час продування очищаються лише масляні магістралі. Важливо і те, що до головки блоку процес не доходить. А ще – в теорії – можна пошкодити датчик тиску масла, що закінчиться плачевно.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати коли насправді слід міняти масло в машині, якщо не за регламентом

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню