Лайфхаки
0

Як обманюють водіїв при заміні масла в коробці-автомат

Одним із важливих пунктів профілактики є заміна масла. Людині, що розбирається, не важко буде злити відпрацьоване і залити свіже. Іншим доводиться звертатися до СТО та сподіватися, що не обдурять. Адже, як показує практика, махінації при заміні масла – один із поширених способів надути клієнта.

 

1. Доливання свіжого поверх старого

Доливання нового масла у старе неприпустимо

Деякі працівники дилерських станцій можуть запевнити вас, що повністю поміняли масло. Подібний прийом може бути розрахований на абсолютних «чайників». Адже людині, яка хоч трохи розбирається в процедурі, перевірити якість залитої суміші не складе великих труднощів. Достатньо витягнути щуп, яким вимірює рівень масла в моторі, і подивитися, якого воно кольору та якості.

Якщо жовте, прозоре – значить усе нормально. Чорне та каламутне – вас обдурили. Адже щоб масло почало темніти, потрібно проїхати щонайменше 2-3 тисячі кілометрів. Значить, вам долили трохи свіжого поверх старого. У кращому випадку, змінили масляний фільтр.

До речі, це також можна перевірити. Треба просто дістати і подивитися, що встановлено у вашому автомобілі: придбана та привезена вами деталь або інша.

 

2. Найдорожче та найякісніше масло

Різні види масел для коробки-автомата

Багато автомобілістів, приїжджаючи на СТО, просять поміняти старе масло на найякісніше, нехай і дороге. Звичайно, зустрічають повне розуміння з боку працівників автосервісу.

Ось тільки ви навряд чи зрозумієте, що вам залили. По-перше, якщо ви хочете показати порожню тару від масла, вам скажуть, що взяли з бочки. Ви не зможете одразу довести підміну, оскільки знадобиться звернутися до лабораторії для проведення експертизи.

По-друге, якщо захочете особисто проконтролювати процедуру, вас можуть не підпустити до автомобіля. У багатьох автосервісах встановлено перегородку, що відсікає відвідувачів від робочого майданчика. Вам доведеться задовольнятися у кращому разі спостереженням здалеку. Нормально щось розглянути не вдасться.

Ну а якщо вдасться наполягти на своєму, і вам дозволять бути присутнім – готуйтеся до підвищеної оплати. Річ в тому, що у багатьох автомайстернях є негласна практика: якщо власник присутній при заміні масла або іншому виді ремонту, йому нараховують плату на 50% більше. Як то кажуть, за моральну шкоду.

 

3. Підміна

Напівсинтетичне масло для АКПП

Якісне моторне масло не може коштувати дешево. Багато несумлінних автомеханіків у бажанні заробити можуть просто підмінити масло. Наприклад, ви оплатили «синтетику», а вам налили дешеву «напівсинтетику», яка коштує в 1,5 рази менше. Отримана різниця в сотні гривень вирушає до кишені «майстра».

 

4. Позачергова заміна

Міняти масло потрібно вчасно - не раніше і не пізніше

Навіть якщо вважаєте, що з маслом все нормально, оскільки нещодавно змінювали, вас можуть переконати. Наприклад, заїхали в автосервіс з іншого питання, і механік після огляду машини сказав, що потрібно терміново міняти масло, оскільки воно непридатне. І для переконливості продемонстрував жирну плівку під кришкою.

Подібний «розвод» розрахований на довірливих водіїв, які погано знаються на машинах. Насправді, моторне масло повинне змінюватися у суворій відповідності до вимог заводу-виробника автомобіля.

В середньому експерти радять оновлювати мастильний матеріал кожні 10 тис. км. Рекомендований інтервал при жорсткій експлуатації транспорту в складних умовах – через 8 тис. км. Якщо пробіг після останньої заміни менший – це вірна ознака банального розводу на гроші.

Аналогічна історія із заміною масла в коробці передач. Вам можуть дуже наполегливо рекомендувати злити старе і залити свіже масло. Однак масло для КПП сильно відрізняється від моторного. Це спеціальна трансмісійне масло, яке спочатку розраховане на великий пробіг. Тому міняти його потрібно набагато рідше.

Щоб уникнути незапланованих витрат, дотримуйтесь рекомендацій виробника щодо регулярності заміни масла в КП та не піддавайтеся на сумнівну позачергову процедуру.

 

5. Запобіжні заходи

Міняти масло в автоматичній коробці передач треба за правилами.

Жодна людина не застрахована від помилок, і кожна може стати жертвою шахраїв. Проте знизити ризик потрапляння у неприємну ситуацію цілком реально. Для цього дотримуйтесь наступних порад:

1. Змінюйте масло відповідно до регламенту виробника. У середньому це становитиме кожні 8-10 тис. км.

2. Якщо рідко їздите машиною, і пробіг становить менше 10 тис. км, – все одно оновлюйте мастила. Хоча б раз на рік, оскільки масло втрачає свої властивості.

3. Постійно стежте за рівнем масла, не допускайте його нестачі. Інакше голодування приведе до необхідності капітального ремонту. Оптимальний варіант контролю – 1 раз на місяць.

4. Завжди змінюйте масло разом із фільтром АКПП.

5. Якщо хочете гарантовано уникнути ризику, то привезіть у СТО власноруч куплене масло та фільтр. І наполягайте на заміні у вашій присутності.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати про 5 небезпечних міфів про рівень масла, які можуть зашкодити двигуну

Advertisement
Теги: , ,

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню