Лайфхаки
0

Як із весняним потеплінням водії по дурості гроблять автокондиціонер

Багато автовласників упевнені в тому, що не варто регулярно використовувати кондиціонер у холодну пору року, щоб зберегти його вузли в робочому стані до настання тепла. Ось тільки чомусь забувають про скупчення в елементах системи вологи і про мастило, яке схильне густіти в мороз. Втім, у спілкуванні водія з кліматичною установкою вистачає й інших помилок. Причому фатальних.

При мінусових температурах, від бездіяльності холодоагенту в системі кондиціонування не змащуються рухомі частини компресора, який фактично є найдорожчим компонентом. Тому після тривалого простою кліматична установка починає працювати в так званому сухому режимі, повільно, але вірно руйнуючи магістралі та інші елементи.

Щоб уникнути подібних проблем, періодично все ж слід вмикати кондиціонер навіть у холоди, але тільки при прогрітому до робочої температури двигуні. Кількох хвилин для профілактики його роботи буде цілком достатньо. Мастило проникне в деталі механізму, які труться, і не доведе компресор до передчасної загибелі.

Дивно, але факт – левова частка автовласників ніколи не перевіряє наявність фреону в системі кондиціонування, звертаючись до технічного центру вже за фактом, коли з дефлекторів банально перестає дути холодним повітрям.

Нерідко в сучасних автомобілях, які все частіше є одноразовими, від нестачі холодоагенту кондиціонер починає “чудити”, працюючи на знос. Це як з паливним насосом, який легко може відправитися на звалище, коли в баку тупо закінчується бензин. Погодьтеся: краще перевіряти наявність фреону і підтримувати його рівень, ніж потім ремонтувати саму систему.

А ще практично ніхто з водіїв не чистить радіатор кондиціонера, чиї сітки в наших умовах експлуатації забиваються досить швидко. Пил, бруд, реагенти – все це надмірно швидко руйнує радіатор, скорочуючи ресурс кліматичної системи. Тому краще застерегти, ніж потім лікувати, чи не так?

І якщо вже мова зайшла про чищення кондиціонерного радіатора або, як його ще називають фахівці, конденсора, то насамперед у нього треба перевірити стан зовнішньої поверхні. Нагадаємо, що у більшості легкових машин, а також кросоверів і позашляховиків цей теплообмінник стоїть перед радіатором системи охолодження. І під час руху машини його комірки першими приймають на себе потік повітря зі сміттям, що летить разом із ним, та іншою дурницею типу сухого листя, а влітку – ще й комах.

Вся ця напасть створює липку суміш, яка закупорює зовнішні канали конденсора, тим самим порушуючи його нормальну роботу. І тоді, хочеш – не хочеш, доводиться звертатися по допомогу в автосервіс. Однак там радіатор часто очищають від бруду по-старому – потужним струменем води з мийки високого тиску. Що нерідко призводить до пошкоджень його отворів. Альтернативний і куди більш щадний вихід з положення – застосування засобів автохімії.

Як варіант можна спробувати очищувач зовнішньої поверхні радіатора Kuhler Aussenreiniger від Liqui Moly (Німеччина). Це спеціальний спрей з високою проникаючою здатністю, який швидко розпушує і навіть частково розчиняє маслянистий бруд. Він повністю відшаровується від поверхонь осередків вже через 5-10 хвилин обробки спреєм і потім легко змивається з радіатора навіть слабким напором води.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати як водії доводять двигуни авто до перегріву, забуваючи про просту процедуру

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню