Кожен автомобіліст рано чи пізно може зіткнутися з неприємною ситуацією: одного прекрасного дня пічка улюбленої «ластівки» просто перестає працювати як треба. Будь-яке порушення у роботі кліматичної системи – це серйозна проблема, яку слід негайно виправляти.
1. Перевірити заслінки
Взимку джерелом тепла в автомобілі є гарячий антифриз із системи охолодження. Він проходить крізь радіатор кліматичної установки та нагріває повітря. Після цього повітря йде до різних зон автомобільної кабіни, проходячи системи заслінок. Дуже часто проблеми з роботою пічки виникають через порушення роботи тих самих заслінок. Найбільш актуальною є проблема для машин з автоматичною системою управління кліматом. Самостійно виявити проблему ніяк не вдасться. Ушкодження кліматичної системи такого роду виявляються за допомогою комп’ютерної діагностики. Часто поломка заслінок відбувається через засмічення всієї системи, тому не рекомендується їздити без салонного фільтра.
2. Перевірити електрику
Циркуляцію повітря у кліматичній системі забезпечує внутрішньосалонний вентилятор. Якщо він зламається, то пічка або перестане гріти зовсім, або грітиме набагато слабше через застій повітря. Зупинитись вентилятор може як через механічні пошкодження, так і внаслідок перегорання блоку керування кліматом або контролера обдування. В обох випадках поломку можна визначити навіть без професійної діагностики. У переважній більшості машин робота вентилятора створює характерний шум.
3. Перевірити радіатор
Як уже було зазначено на початку, джерелом теплого повітря є антифриз, що проходить через радіатор автомобіля. Однак, якщо радіатор засмітиться осадом з охолоджувальної рідини, то нормальна циркуляція антифризу буде порушена. А разом із нею буде порушено і роботу всієї кліматичної системи. Коли таке трапляється, працює лише половина радіаторної пічки. У поодиноких випадках ситуація посилюється повітряною пробкою, що утворилася внаслідок несправності ГРМ або помпи.
4. Перевірити термостат
Джерелом проблем з кліматичною системою може бути термостат автомобіля. Якщо термостат ламається, антифриз довгий час залишається в холодному стані. У цьому випадку для його прогрівання знадобиться приблизно 30-40 хвилин, що набагато більше, ніж при справному термостаті. Нехтувати поломкою важливої деталі не варто, тому що в зимовий час холодний антифриз стає причиною підвищеного зношування двигуна.
Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати про що говорять запотівші вікна автомобіля