Спілкуватися з інспекторами поліції іноді доводиться майже кожному водієві. У певних випадках при допущеному порушенні, а іноді з метою перевірки документів водія. Досвідчені автовласники знають, що за інструкцією співробітник поліції зобов’язаний підійти до машини відразу після її зупинки, але іноді регламент не дотримується і тоді доводиться чекати представника патрульної поліції. Не всі знають, як правильно поводитися в такій ситуації.
Як правильно вчинити
Автоюристи дають наступні рекомендації водіям, які потрапили в таку ситуацію.
Якщо в автомобілі встановлено відеореєстратор, водій може зробити дзвінок на гарячу лінію або зателефонувати безпосередньо в поліцію та повідомити про поведінку інспектора, вказавши проміжок часу, який було витрачено на очікування. Як доказ його слів виступить відеозапис. Крім цього, можна написати скаргу на цього інспектора та направити її в Управління поліції. Важливо, щоб запис, зроблений відеореєстратором, був гарної якості.
У разі тривалого очікування можна вийти з машини і самому підійти до інспектора, попросивши його пояснити, у чому причина тривалої затримки. Поводитися слід ввічливо, не допускати грубих виразів. Необхідно нагадати про регламент.
За жодних обставин не можна їхати просто так, не поговоривши зі співробітником патрульної поліції. І не має значення, скільки часу доведеться його чекати. Інакше за вами може бути організоване «переслідування». У цьому випадку не виключено, що саме водія звинуватить у тому, що він не корився інспектору, а це загрожує штрафом або навіть арештом.
Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати про суцільну та подвійну суцільну і у чому різниця між двома розмітками